تاریخ انتشاريکشنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۷
کد مطلب : ۳۶۰۷۱۹
معاون اجرایی باشگاه نساجی مازندران مذاکره با سروش رفیعی را برای یک نیم‎فصل تأیید کرد و گفت: رفیعی از چند باشگاه دیگر هم پیشنهاد دارد و در این میان به پیشنهاد نساجی نیز فکر می‌کند.
۰
plusresetminus
احتمال قرارداد یکساله سروش رفیعی با نساجی/ علی امیری باید بماند
به گزارش بلاغ، محمد کاظمی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه امیدواریم شرایط طوری رقم بخورد که علی امیری مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران بتواند همچنان در این سمت ایفای نقش کند، اظهار کرد: امیری استعفایی به‌صورت کتبی به باشگاه ارسال نکرده است، او باید بماند تا حاصل زحماتش را در لیگ برتر نیز مشاهده کند.

وی با عنوان اینکه امیری در اواسط فصل گذشته نیز امیری یکبار از سمت خود استعفا کرده بود، افزود: حقیقتاً از دلیل استعفای مدیرعامل باشگاه مطلع نیستیم و در یکی دو روز اخیر هم نتوانستیم با او ارتباط برقرار کنیم تا علت این اقدام را جویا شویم اما سعی‌مان بر این است تا شرایط به حالت عادی بازگردد.

معاون اجرایی باشگاه نساجی مازندران در ادامه مذاکره با سروش رفیعی را برای یک نیم‎فصل تأیید کرد و یادآور شد: رفیعی از چند باشگاه دیگر هم پیشنهاد دارد و در این میان به پیشنهاد نساجی نیز فکر می‌کند.

کاظمی در پایان با اعلام اینکه باشگاه نساجی مازندران بسته به قدمت، هواداران، مدیریت و کادر فنی‌اش دارای ظرفیت‌های مضاعفی است که جواب منفی را برای بازیکنان سخت می‌کند، گفت: اگر رفیعی پیشنهاد نساجی را قبول کند، امکان دارد تمام فصل در اختیار ما باشد.
منبع : فارس
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

کتاب و کتابت از نـگاه قـرآن
دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۸
چشم زخم؛ خرافات یا حقیقت؟
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳