نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس:

مطالبه از مسئولان حق قانونی مردم است

تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۵
کد مطلب : ۳۴۸۸۲۵
نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی عدم صداقت برخی مسئولین را ریشه آسیب‌های اجتماعی امروز جامعه دانست و گفت: مطالبه از مسئولان حق قانونی مردم است.
۰
plusresetminus
مطالبه از مسئولان حق قانونی مردم است
به گزارش بلاغ به نقل از بصیرنیوز، ولی‌الله نانواکناری در نشست صمیمانه با شورای برنامه‌ریزی دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در فریدونکنار اظهار کرد: نوکری، نوکران ائمه‌اطهار برای ما افتخار است و اعتقادم این است زمانی سعادت دنیا و آخرت ما تضمین می‌شود که دست در دامن ائمه معصومین داشته باشیم.
 
وی خاطرنشان کرد: فریدونکنار از گذشته در میان افکار عمومی به عنوان قم مازندران معروف بود و مردم این شهر در مبارزات قبل از انقلاب علیه دستگاه شاهنشاهی جلو بودند.
 
نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی افزود: در ابتدای انقلاب با آنکه استان مازندران در زمینه دفاع مقدس پیش رو و به عنوان لشکر ویژه شناخته می‌شد اما باز مردم فریدونکنار نیز در این لشکر به عنوان نیروهای ویژه شناخته می‌شدند و امروز هم این مردم در زمینه‌های مختلف پیش‌رو و مقدم هستند.
 
این مسئول با اشاره به تظاهرات اخیر مردم تصریح کرد: هر چند با تمام ناملایمتی‌هایی که در بخش اقتصاد وجود دارد اما وضع معیشتی مردم نسبت به ابتدای انقلاب بسیار بهتر است و مسئله مهم امروز جامعه هجمه‌های فرهنگی است.
 
نانواکناری در پایان عدم صداقت برخی مسئولان را ریشه آسیب‌های اجتماعی امروز جامعه دانست و گفت: مطالبه ملی مردم حق است اما با هجمه‌های فرهنگی این مطالبات به حاشیه کشیده شده است.  
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

چشم زخم؛ خرافات یا حقیقت؟
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
تاخیر در انتصابات، خسارتی جبران‌ناپذیر
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳