تاریخ انتشارجمعه ۱۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۰
کد مطلب : ۲۵۵۹۴۷
بی‌خدایی که باشد عده‌ای به ترامپ نامه می‌نویسند که فشار بر ملت ایران زیاد شود. انسان بی‌خدا آویزان ترامپ بی‌آبرو می‌شود. آن ۳۰ نفر به جای اینکه به خدا وصل شوند دست به دامان ترامپ شدند.
۰
plusresetminus
فتنه‌گران شهوت مقام داشتند/بی‌خدایی که باشد عده‌ای به ترامپ نامه می‌نویسند
به گزارش بلاغ، به نقل از بابل نوین، حجت‌الاسلام حسین تقی‌پور در نمازجمعه امروز شهر گتاب اظهار کرد: حفظ تقوا مهم‌ترین وظیفه بشر است.

وی افزود: ما برای رسیدن به مقام عبودیت و بندگی باید در حفظ تقوای خود و جامعه بکوشیم. خطیب نماز جمعه نیز  به تبعیت از پیامبران موظف است خود و دیگران را به تقوا توصیه کند.

امام جمعه گتاب با اشاره به دعای هشتم امام سجاد و لزوم توجه به تقوا ادامه داد: یکی از موارد رعایت تقوا درایت و برنامه‌ریزی است.امام سجاد فرمود خدایا به تو پناه می‌برم از گردش زمان که بدبختم کند. زمان که فاعل نیست، شعور و اختیار ندارد.این ماییم که با افعالمان عامل بدبختی و خوشبختی خود را فراهم می‌کنیم. تاثیر هر اتفاق و موجودی در دنیا از ذات خداوند نشات می‌گیرد.همان خدایی که به شراب خاصیت مست‌کنندگی بخشید به انسان نیز اختیار داده است که خود تصمیم بگیرد. این دعا نیز براساس همین منطق است  یعنی از خداوند بخواهیم به ماتوفیق دهد تا تا در گذر عمر از جوانی تا میان‌سالی زندگی‌مان را تباه نسازیم.

تقی‌پور افزود: یکی مصادیق تقوا احسان و کمک به خلق است. به ویژه کمک به افرادی که شخصیت و مقام بالایی داشتند و زندگی‌شان نابود شده است . خدا نکند زمان بگذرد و شخصیت کسی از بین برود. دنیا بستر آسیب است و  پازل‌هایی برای‌مان می‌چیند که فرد را بی آبرو می‌کند.اجازه ندهید دنیا از شما کاریکاتور بسازد. تقوایتان را رعایت کنید.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: هجمه‌ای در شبکه‌های مجازی پدید آمده است که چرا ایران به سوریه، لبنان و فلسطین کمک می‌کند.دفاع ما این روزها در داخل کشور نیست. ما در بیرون از مرزهای کشور از میهن دفاع می‌کنیم. خوب این خرجش از آشوب و جنگ کمتر نیست؟ انسان می‌تواند با شکم گرسنه بخوابد اما بدون امنیت نمی‌شود زندگی کرد. در کشور ما امنیت است. ما این امنیت را زیر سایه ولایت فقیه داریم.

خطیب جمعه گتاب ادامه داد: خدایا من را گرفتار سلطان بی‌رحم نفرما.  ما باید شکرگزار این نعمت باشیم باید از کشور دفاع کرد تا  امثال رضاخان بر کشورمان حاکم نشوند.

وی با بازخوانی نامه رهبر کبیرانقلاب به گورباچف دلایل ایجاد شبهه را مطرح کرد: کسی که دچار شبهه است را نمی توان سیلی زد زیرا  آتش زیر خاکستر می شود. آن فرد اگر به پاسخ نرسد دچار فتنه می‌شود اما اگر پاسخ را بیابند حماسه می‌آفرینند. مردم با رفتار فتنه‌گران به پاسخ رسیدند که حماسه ۹ دی را خلق کردند . اما فتنه‌گران شهوت مقام داشتند و به اغتشاش ادامه دادند.

تقی‌پور با تاکید بر لزوم باز بودن پرونده فتنه ۸۸ اظهار کرد: در بررسی جرائم باید تبعات و آثار آن را نیز تحلیل کرد. فتنه‌گران با اختیار خود  مملکت را به آتش کشاندند. جرم محاربه و ایجاد فساد ۲ الی ۱۰ سال حبس است .  اما جرم کسی که تشکیل گروه‌های اختلاگر  می‌دهد و  با دولت متخاصم همکاری می‌کند اعدام است . آن وقت می‌گویند اینان را آزاد کنید ! نمی‌شود گفت سنگی انداخته‌ شد و رفت. نه این سنگ به مردم آسیب رساند. اما نظام اسلامی ما صلاح دانست این دو تنها حبس شوند و در امنیت زندگی کنند.

 امام‌جمعه بخش گتاب با بیان اینکه عدم اعتقاد به معنویت اساسی‌ترین بحران برای بشریت است گفت: بی‌خدایی که باشد عده‌ای به ترامپ نامه می‌نویسند که فشار بر ملت ایران زیاد شود. انسان بی‌خدا آویزان ترامپ بی‌آبرو می‌شود. آن ۳۰ نفر به جای اینکه به خدا وصل شوند دست به دامان ترامپ شدند.

وی با تشکر از توجه ویژه مسئولان به روز ۹ دی اظهار کرد: تاکید مسئولان شهر بر گرامیداشت حماسه ۹ دی حکایت از روحیه بسیجی آنان دارد. ما باید بجنگیم تا ریشه فتنه را برکنیم. هنوز فتنه ریشه‌کن نشده است هنوز هم عده‌ای متنبه نشدند و از نظام طلبکارند .لذا ما باید یاد این روز را ماندگار سازیم.

تقی‌پور در پایان فرماندار و مسئولان را خطاب قرار داد: مسئولان باید بر نحوه‌ی خرید مرکبات بویژه مرکبات معدومی توجه ویژه کنند.

 

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

کتاب و کتابت از نـگاه قـرآن
دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۸
چشم زخم؛ خرافات یا حقیقت؟
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳