منتخب مردم نور و محمودآباد در مجلس دوازدهم:

مدیران با خدمتگزاری صادقانه پاسخ مردم را بدهند

تاریخ انتشاردوشنبه ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۸:۱۴
کد مطلب : ۴۸۵۷۳۳
منتخب مردم نور و محمودآباد در مجلس دوازدهم گفت: مسئولان پاسخ اعتماد مردم را با خدمتگزاری صادقانه و جهادی بدهند.
۰
plusresetminus
مدیران با خدمتگزاری صادقانه پاسخ مردم را بدهند
عبدالوحید فیاضی در حاشیه جلسه شورای اداری شهرستان نور در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی بلاغ با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری بر مشارکت مردم در تولید اظهار کرد: جهش تولید با مشارکت مردم در جمهوری اسلامی معنای مردمی‌تری پیدا کرد که پیگیری‌ آن بر عهده مجلسی‌ها و دولتی‌ها است.

وی با اشاره به اینکه مسئولان خدمتگزار مردم هستند افزود: در جمهوری اسلامی شهدا لیاقت مدیریت داشتند و مدیران باید خود را با معیار شهدا بسنجند تا در راه خدمتگزاری به مردم موفق‌تر باشند.

منتخب مردم نور و محمودآباد در مجلس دوازدهم بیان‌کرد: مسئولان جمهوری اسلامی باید با مطالعه، سواد مدیریتی خود را افزایش دهند تا بتوانند با دانش‌افزایی، تعهد و اخلاص به مردم خدمت‌رسانی کنند.

فیاضی با اشاره به وضعیت کشور تأکیدکرد: کار خدمتگزاران سخت است و به میزان سختی کار به مدیران با مهارت نیاز داریم.

وی گفت: مسئولان باید پاسخ اعتماد مردم را با خدمتگزاری صادقانه و جهادی بدهند و مطالبات مردم در شهرستان نور باید اجرایی شود.

منتخب مردم نور و محمودآباد در مجلس دوازدهم خاطرنشان کرد: مدیران با جدیت مطالبات مردم را انجام دهند و در جایی که خارج از اختیار مدیران است ما آن را پیگیری می‌کنیم.

فیاضی با اشاره به اینکه وظیفه ما پاسخگویی و جلب رضایت مردم است، افزود: افزایش تعداد مراجعه‌کنندگان از یک اداره به دفتر نمایندگی شهرستان نشانگر این است که آن اداره یا مدیر ناکارآمد دارد یا قانون ناقص دارد و مدیر باید پاسخگو باشد.

وی به اشاره به اینکه معیار تعهد و تخصص است، خاطرنشان کرد: ساختمان بیمارستان نور یکی از مشکلات مردم شهرستان است که باید با پیگیری‌های متعدد به سرانجام برسد.

انتهای خبر/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

کتاب و کتابت از نـگاه قـرآن
دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۸
چشم زخم؛ خرافات یا حقیقت؟
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳