تاریخ انتشارجمعه ۲۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۸
کد مطلب : ۱۵۶۸۱۴
سومین دوره مسابقه دومینو دانش‌آموزی شهرستان قائم شهر 22الی 25 آذر ماه در سالن شهدا دانشکده کشاورزی دانشگاه آزاد قائم‌شهر برگزار می‌شود.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل از قائم آنلاین، حامد اسدی صبح امروز در گفتگو با خبرنگار قائم‌آنلاین اظهار کرد: مسابقات دومینو با تلفیقی از هنر و خلاقیت، با طراحی مکانیزم‌های تعیین شده همراه با تکنیک‌های چیدمان در اکثر کشورهای جهان برگزار می‌شود.

وی افزود: در راستای اهداف پژوهشی و توسعه خلاقیت‌ها و ارتقای توان ذهنی و مهارتی دانش‌آموزان قائمشهری پژوهش سرای جابربن حیان با همکاری شرکت ایران دومینو رکوردی جدید در ایران به ثبت رساندند.

مدیرعامل شرکت ایران دومینو افزود: این مسابقات با حضور 300 تیم طی روزهای 22 الی 25 آذر ماه در سالن ورزشی شهدا مجتمع پژوهشی ورزشی دانشکده کشاورزی دانشگاه آزاد قائم‌شهر برگزار خواهد شد.

اسدی در پایان گفت: این مسابقات بین 1200 دانش آموز قائمشهر در چهار روز برگزار خواهد شد که برای اولین بار در ایران این تعداد دانش آموز با یکدیگر به رقابت می پردازند، این مسابقات از ساعت 8 صبح الی 19 غروب با یکدیگر به رقابت می پردازند که از علاقه مندان به این مهارت نیز دعوت بعمل می آید.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

کتاب و کتابت از نـگاه قـرآن
دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۸
چشم زخم؛ خرافات یا حقیقت؟
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳