تاریخ انتشارپنجشنبه ۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۰
کد مطلب : ۳۸۸۲۵۸
فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: دشمن با ظاهری مهیب اما اسکلتی پوسیده و استخوانی فرسوده وارد میدان شده و این چالش ایجاد یک نوع عملیات روانی از سوی دشمن است.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ،سردار سرتیپ دوم محسن کریمی صبح امروز در صبحگاه مشترک سپاه به مناسبت بزرگداشت سوم خرداد با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری اظهار کرد: جنگی روی نمی‌دهد چراکه در این مقطع هم در منطقه و هم دنیا، هیچ‌کس تحمل جنگی که حیاتی‌ترین منابع دنیا را به مخاطره می‌اندازد را ندارد.

وی افزود: دشمن با ظاهری مهیب اما اسکلتی پوسیده و استخوانی فرسوده وارد میدان شده و این چالش ایجاد یک نوع عملیات روانی از سوی دشمن است.

کریمی ادامه داد: با توجه به توصیه‌های مقام معظم رهبری طی ۴۰ سال گذشته در بحث اقتصاد نتوانستیم ضعف‌ها را مرتفع کنیم و دشمن هم از این نقطه‌ضعف‌ها سوءاستفاده و ورود کرده و سعی دارد با این اقدام ملت ایران عقب‌نشینی کند اما در این مسیر ناکام خواهد ماند.

فرمانده سپاه روح الله استان با یادآوری سالروز حماسی سوم خرداد بیان داشت: حادثه سالروز آزادسازی خرمشهر، نقطه عطفی در تاریخ انقلاب است چراکه در برهه زمانی که کمترین آمادگی را داشتیم با توکل با خدا و با اراده، اخلاص در نیت، تقوا و اتکا به قرآن و اهل‌بیت توانستیم فاتح جنگ نابرابر شویم.

کریمی ادامه داد: شرایط کنونی جامعه بسیار حساس‌تر از دیگر مقاطع انقلاب است چراکه از یک‌سو دشمن، آغازگر عملیات روانی و اعمال تحریم‌های ظالمانه اقتصادی و از سوی دیگر بحث مذاکره را پیش کشیده است.

وی تأکید کرد: رمز پیروزی حضور مردمی، اطاعت از رهبری و توکل به خدا و ایمان بوده و هست و با این راهبرد کلیدی می‌توان به استکبار غلبه کرد و به پیروزی رسید.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی خاطرنشان کرد: باید عملیات نهضت خاطره‌گویی را در کشور راه‌اندازی کنیم و چنانچه در تمام حوادث توانمندی‌ها را کنار هم بگذاریم و پازل را تکمیل کنیم به طور حتم تحت فرمان رهبری، پیروزی از آن امت اسلامی است.

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

چیستی حسنات دنیا و آخرت
سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۷:۱۷
کتاب و کتابت از نـگاه قـرآن
دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۸
اقتداریابی دانشجویی در معادلات جهانی
سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱