تاریخ انتشارپنجشنبه ۳۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۷
کد مطلب : ۴۷۷۹۱۴
موضوع این نیست که چه اتفاقی را دامن بزنند تا بهانه‌ای تولید شود. مهم هیاهو و جاروجنجال‌آفرینی علیه یک ملت و یک کشور و یک انقلاب است؛ حال می‌خواهد هر بهانه‌ای را مبنای کارشان قرار دهند.
۱
plusresetminus
هیاهوسالاری به هر بهانه‌ای
به گزارش بلاغ؛ بسیار تعجب‌آور است که علیه ملت ایران به هر بهانه‌ای بخواهند داستان ایجاد کنند و این ملت را بیازارند و دائم درصدد اذیت و آزار مردم یک کشور بپردازند. مگر براساس منشور سازمان ملل، که قدرت‌ها تحت فشار ملت‌ها تنظیم و تصویب کرده‌اند، مردم یک کشور نباید آزادانه نظام و حکومت خود را انتخاب کنند و مانع دخالت دیگر کشورها بر امور کشور خود شوند؟. مگر مردم یک کشور نمی‌توانند بر سرنوشت کشور خود تعیین‌کننده و مسلط باشند؟.
اگر حریت و آرادگی . ظلم‌ناپذیری و عدالت‌خواهی یک ملت مورد تائید سازمان ملل و جزء منشور این سازمان است و دخالت در یک کشور و مجورکردن یک ملت به اراده و خواست بیگانگان مورد نکوهش و نهی سازمان ملل است؛ پس چرا این سازمان در قبال دخالت غرب بویژه صهیونیست‌های حاکم بر آمریکا در امور ایران و سایر کشورها و جنگ‌افروزی و کشتار این متجاوزان از خود واکنشی نشان نمی‌دهد؟!.
پاسخ این پرسش کاملاً روشن است و نیاز به توضیح و تصریح نیست. به اعتراف عموم ناظران، سازمان ملل و مناسبات حاکم بر این سازمان، تحت تاثیر صهیونیستها و آمریکاست و با قلدری آنهاست که برخی کشورهای تحت استثمار این شیاطین مجبور می‌شوند مواضع آمریکا و صهیونیست‌ها را انعکاس دهند.
سخن در این زمینه بدلیل وضوح فوق‌العاده آن و مستند به هزاران سند، موجب اطوال نوشتار می‌شود و اما برگردیم به ایران عزیزمان.
فتنه طراحی‌شده شهریورماه سال گذشته باز هم به استناد صدها سند و اظهارات طراحان و مجریان آن، کاملاً منشاء خارجی داشته و برای اجرای آن ماهها تلاش شد و میلیاردها هزینه گردید. نیروهای فراوانی اجیرشده و پس از آموزش‌های لازم بکار گرفته شدند.
قریب 50 نفر از مردم ایران قربانی کشته‌سازی تروریست‌ها قرار گرفته و در رسانه‌های وابسته به کانون‌های توطئه این کشته‌ها به نظام اسلامی نسبت داده شد تا بتوانند مردم را فریب دهند و آنها را وارد صحنه مقابله با نظام مظلوم اسلامی کنند.
تمام نیروها و ترفندها بکار گرفته شد و همه سازماندهی شدند تا بتوانند پرونده نظام اسلامی را به قول خودشان برای همیشه ببندند. ائتلاف گروهک‌ها با هر ماهیتی که داشتند، به برکت پول‌های یامفت شیطان بزرگ، شکل گرفت تا برا محور براندازی جمهوری اسلامی ایران باهم تلاش کنند.
روزانه دهها خبر دروغ و جعلی ساخته و در رسانه‌های حقیقی و مجازی برای تخریب و تحریک افکار عمومی نشر داده می‌شد، بگونه‌ای که گفته شد ظرف ده روز بالغ بر 40 هزار خبر دروغ طراحی و علیه نظام اسلامی منتشر شد.
با حجم بی‌نظیر سرمایه‌گذاری دشمنان انقلاب اسلامی برای اجرای جنگ ترکیبی بویژه با ارائه نخستین بار عناصر جنگ شناختی، قدرت‌های غربی و اروپایی آنچنان به موفقیت خود در براندازی جمهوری اسلامی ایران مطمئن بودند که همه مذاکرات خود و تلاش‌های دیپلماتیک خویش را قطع کرده و آشکارا سخن از سقوط نظام اسلامی به میان می‌آوردند.
اجرای پرحجم برنامه‌های تخریبی و براندازانه آنها آنچنان بی‌رحمانه با تخریب گسترده سرمایه‌های این ملت مورد اهتمام دشمنان قرار گرفت که حتی برخی از داخلی‌ها و عوامل ناپیدا و نفوذی دشمنان هم به این جریان پیوستند و علیه انقلاب اسلامی ملت بزرگ ایران موضع متخاصمانه اتخاذ کردند. فضاحت سلبریتی‌ها و استارتاپ‌ها هم یکی از این موارد بود.
سیاست مدارا و تسامح مسئولان نظام و تحمل بیش از حد آنها، موجب توهم دشمنان در ناتوانی نظام اسلامی برای کنترل و مدیریت این فتنه روبه تزاید گردید، اما هوشیاری و حسن مدیریت رهبر معظم انقلاب، در میان حیرت جهانیان، بناگاه آنگونه لهیب آتش این فتنه را به جان پایه‌گذاران داعش انداخت که همچنان برای آنان غیرقابل تحلیل و قبول است.
شوک سرعت فروکش کردن فتنه، ضدانقلاب و آلت دست بیگانگان را چنان دیوانه کرد که سرکرده کومله در اظهار نظر و در مقابل دوربین اینترنشنال گفت که مهسا امینی تنها بهانه‌ای برای آغاز عملیات نبود. عملیاتی که برای آن 9 ماه زحمت کشبده شد و همه گروهک‌ها پای کار آن آمده بودند.
و اما تعجب ما در این بود و هست که بعداز این فضاحت بزرگ و فراموش نشدنی مزدوران، آنها با اهانت به هوش و ذکاوت ایرانیان، انتظار داشتند در سالگرد آن آبروریزی بزرگ، باز هم عده‌ای فریب بخورند و به پای توطئه جدیدشان، که باز هم کاملاً سازماندهی برای کشته‌سازی‌ها شده بود، بیایند. در سالگرد این فضاحت، قرار بود این بار با انفجار در میان اجتماع کننده‌ها، حمام خون به راه انداخته شود.
محمد فاطمی
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خون مظلومان غزه روشنگری می‌کند
يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
جهان اسلام مدیون صادق آل محمد(ص) است
شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۵
ثبت‌نام ۱۴ هزار کارجو و کارفرما در سامانه شغل
يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۵:۱۴
مدیران به جایگاه رسانه‌ها توجه کنند
جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۶
اندیشه شهید مطهری برای جوانان تبیین شود
پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۸
اقتداریابی دانشجویی در معادلات جهانی
سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷