تاریخ انتشاريکشنبه ۲۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۹
کد مطلب : ۴۸۲۸۶۸
مشاور عالی فرمانده هوافضای سپاه پاسداران گفت: اقتداری که نیروهای مسلح ایران دارد اجازه نمی‌دهد دشمن بخواهد غلطی از آنها سر بزند.
۰
plusresetminus
اقتدار نیروهای مسلح اجازه هیچ غلطی را به دشمن نمی‌دهد
به گزارش بلاغ، سردار علی بلالی شنبه‌شب در سومین یادواره شهدای شهر آستانه‌سرا فریدونکنار اظهارکرد: شهیدان سرمایه‌های وجودی خود را فدا کردند تا نهال انقلاب به یک درخت تناور تبدیل شود.

وی خاطرنشان کرد: ما نباید بگذاریم ذره‌ای یاد و خاطره شهدا از ذهن ما خارج شود چراکه هر چیزی داریم از فداکاری شهدا است.

مشاور عالی فرمانده هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه امام خمینی(ره) باب فرهنگ شهادت را در کشور ما باز کرد تصریح کرد: این شهیدان بوده‌اند که با نثار جانشان انقلاب اسلامی را بیمه کردند.

بلالی نقش زنان را در تربیت نسل سربازان جنگ بسیار مهم برشمرد و گفت: چادر مادران شهدا را باید ببوسیم که فرزندان خود را راهی جبهه‌ها کردند تا جان خود را فدای اسلام و انقلاب کنند.

وی یادآورشد: ما در نبرد هشت ساله بیش از ۲۳۰ هزار شهید تقدیم کرده‌ایم و برای این یادواره شهدا برگزار می‌کنیم که یاد آن‌ها را فراموش نکنیم.

مشاور عالی فرمانده هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان خیانت‌هایی که سران ایران قبل از انقلاب به کشور ما تحمیل کردند، عنوان کرد: با تفاهم‌نامه‌هایی که از طرف همین حاکمان با برخی کشورها قبل از انقلاب امضا شده بود ما بخشی از کشورمان را از دست دادیم اما در هشت سال دفاع مقدس با فداکاری شهدا وجبی از خاکمان جدا نشد.

بلالی، نورانی‌ترین قطعه تاریخی ایران را هشت سال دفاع مقدس نامید و اظهارکرد: سالروز شهادت حضرت زهرا(س) تاریخی برای بازگشت شهدا شد و بازگشت این عزیزان موجب افزایش روحیه و معنویت جامعه ما می‌شود.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، خاطرنشان کرد: شهید سلیمانی با کارهایی که کرد موجب اقتدار محور مقاومت شد و سطح روحیه جهاد و ولایتمداری را بالا برد.

مشاور عالی فرمانده هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به دستاوردهای این نیرو، تصریح کرد: حدود یک ماه گذشته که مقام معظم رهبری به نمایشگاه هوا و فضا تشریف آوردند و نمره عالی به بچه‌های هوا و فضا دادند اما دستور دادند که کار نباید به همین‌جا متوقف شود و ما هم با قدرت درحال کار هستیم.

بلالی افزود: ما زمانی دارای سلاح موشکی با برد ۳۰۰ کیلومتر بوده‌ایم اما اکنون موشک هایی که ساخته شد برد آن به دو هزار و ۵۰۰ کیلومتر رسیده و همه آن‌ها نقطه زن هستند.

وی یادآورشد: پایگاه عین‌الاسد آخرین هدفی بود که به‌صورت نقطه‌ای موشک‌های ما هدف قرار دادند و معادله چهار وجهه‌ی را برای آمریکا روشن کردیم.

مشاور عالی فرمانده هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: با زدن پایگاه عین‌الاسد به آمریکا پیام دادیم که اگر بخواهد گستاخی و غلطی انجام دهد تعداد بیشتری موشک می‌زنیم و هواپیمای که بخواهد منطقه را بزند هم میزنیم و اسرائیل که دوست آمریکا است مورد هدف قرار خواهد گرفت و به مردم آمریکا نیز پیام دادیم که ترامپ دیوانه را مهار کنید وگرنه ما بچه‌های شما را افقی از منطقه برمی‌گردانیم.

بلالی گفت: البته این قدرتی است که شهدا به ما دادند و اقتداری که نیروهای مسلح ما دارد اجازه نمی‌دهد دشمن بخواهد غلطی از آنها سر بزند.

وی اظهارکرد: درحالی که عملیات عین‌الاسد بیش از ۲۰۰ نفر کشته و زخمی داشت اما دشمن هیچگاه جرات نداشت که بخواهد جواب دهد.

مشاور عالی فرمانده هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه در زمان دفاع مقدس عراقی‌ها با ریختن زباله بر سر رزمندگان، ما را تحقیر می‌کردند، خاطرنشان کرد: به برکت خون شهدا ما امروز به جایی رسیدیم که هواپیمای گران‌قیمت جاسوسی آمریکا به نام پهپاد ام‌کیو-۴ سی تریتون را که در ارتفاع نزدیک ۲۰ کیلومتری پرواز می‌کند و قابلیت های زیادی دارد و یک عدد آن به میزان ۱۵ ایرباس مسافربری قیمت دارد، در۳۰ خرداد سال ۹۸ که  وارد خاک جمهوری اسلامی شده بود و نسبت به تذکرات نیروهای پدافند بی‌توجهی داشت با سامانه سوم خرداد موشک شلیک می‌شود و این هواپیما را هدف قرار دادیم و این کار برای آمریکا خیلی گران تمام شد که سه پایگاه سپاه را تهدید کرد که با اقتدار نیروهای مسلح ما هیچ غلطی نتوانست کند‌.

بلالی در پایان گفت: به فرموده مقام معظم رهبری ما باید به قله‌های نظامی، علمی و اقتصادی برسیم و رسیدن به این قله‌ها دور از انتظار نیست.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

وقتی کارگران سهمی از نمایش مسئولان هم ندارند
چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چیستی حسنات دنیا و آخرت
سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۷:۱۷
اقتداریابی دانشجویی در معادلات جهانی
سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱