استاندار مازندران عنوان کرد:

اخلاق‌مداری؛ بهترین خصوصیت کشتی‌گیران

تاریخ انتشارسه شنبه ۲۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۸
کد مطلب : ۴۷۷۳۲۹
استاندار مازندران گفت: ورزشکاران انتخاب شدند که الگوی جوانان مازندران و ایران باشند و بهترین خصوصیت شما کشتی‌گیران اخلاق‌مداری است.
۰
plusresetminus
اخلاق‌مداری؛ بهترین خصوصیت کشتی‌گیران
به گزارش بلاغ، استاندار مازندران به‌همراه، رئیس فدراسیون کشتی، مدیرکل ورزش و جوانان مازندران ، برخی از نمایندگان مجلس، رئیس هیات کشتی مازندران در اردوی تیم ملی کشتی آزاد و فرنگی حضور یافت و از کشتی‌گیران مازندرانی و کادر فنی تجلیل کرد. 
 
استاندار مازندران در جمع ملی‌پوشان مازندرانی تیم ملی کشتی آزاد و فرنگی و کادر فنی ضمن تقدیر و تشکر از همه زحمات صورت گرفته برای آماده‌سازی کشتی‌گیران تیم ملی گفت: کشتی یکی از اصیل‌ترین ورزش‌های تمدنی ایران است و علیرغم اینکه همه ورزش‌ها و ورزشکاران مورد احترام هستند اما کشتی با فرهنگ ما عجین شده است.
 
سیدمحمودحسینی‌پور کشتی‌گیران را حامل فرهنگ و تمدن ایرانی دانست و گفت: شما سفیران اصلی کشتی هستید و دعای خیر همه مردم پشتیبان شماست.
 
وی با تاکید بر رسالت مهم ورزشکاران افزود: شما انتخاب شدید که الگوی جوانان مازندران و ایران باشید و بهترین خصوصیت شما کشتی‌گیران اخلاق‌مداری است چراکه آن چیزی که امروز از پهلوان تختی بجای مانده اخلاق است و حسن یزدانی عزیز تختی زمانه هستند.
 
گفتنی است؛ استاندار مازندران در این مراسم، حامل پرچم متبرک به بارگاه امام رضا علیه‌الاسلام برای ملی پوشان بود که مورد استقبال کشتی گیران و کادر فنی قرار گرفت.
 
انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خون مظلومان غزه روشنگری می‌کند
يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
جهان اسلام مدیون صادق آل محمد(ص) است
شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۵
ثبت‌نام ۱۴ هزار کارجو و کارفرما در سامانه شغل
يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۵:۱۴
مدیران به جایگاه رسانه‌ها توجه کنند
جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۶
اندیشه شهید مطهری برای جوانان تبیین شود
پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۸
اقتداریابی دانشجویی در معادلات جهانی
سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷