تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۵
کد مطلب : ۳۲۴۱۱۱
سرپرست نمایندگی راه و شهرسازی فریدونکنار با اشاره به اینکه ساخت 80 واحد مسکن مهر در فریدونکنار در حال اتمام است، گفت: با ساخت و سازهای غیرمجاز برخورد می‌شود.
۰
plusresetminus
محمدحسن داداشی در گفت‌وگو با بلاغ، با اشاره به آغاز پروژه کمربندی فریدونکنار، اظهار کرد: کارهای اولیه و تاسیس کارگاه کمربندی فریدونکنار با توجه به عقد قرارداد با شرکت راکتوس با مبلغ حدود 5.5 میلیارد انجام گرفت.

وی افزود: این کارگاه تحویل پیمانکار شد و تا آخر این هفته با رفع معضل چند معارض که کارهای حقوقی آن در حال انجام است با فعالیت‌های اولیه پِی‌کنی و ایجاد دیوار صورت می‌گیرد.

سرپرست نمایندگی راه و شهرسازی فریدونکنار با اشاره به اینکه از اوایل ماه بعدی آغاز پی‌کنی و ایجاد دیوار صورت می‌گیرد، خاطرنشان کرد: اختصاص ریالی پروژه یکی از دغدغه‌های ما است.

داداشی با بیان اینکه احداث چهار راه روستایی در دستور کار قرار گرفته است، تصریح کرد: احداث راه روستاهای منقارپی، زاهدکلا، اوکسر و بی‌نمد به زودی آغاز می‌شود و برای روستای شیرمحله بحث ایمن‌سازی و مرمت شانه در دستور کار قرار داد که 23 میلیون تومان اعتبار برای آن در نظر گرفته شده است.

وی از اقدامات پیش‌روی این اداره خبر داد و گفت: مرمت و تعمیر دست‌اندازها، دوربرگردان‌های اختلاف سطح‌دار از هفته آینده و شنریزی و جاده‌سازی مدرسه‌ای در شیرمحله در دستور کار قرار دارد. 

سرپرست نمایندگی راه و شهرسازی فریدونکنار تصریح کرد: در زمینه آزادسازی زمین‌های دولتی و تصرفی در دست مردم درحال دریافت احکام قضایی هستیم و با متصرفان و با ساخت و سازهای غیرمجاز برخورد می‌شود.

داداشی یادآور شد: بدهکاری مردم در مسکن مهر شکوه به بانک زیاد بوده و احتمال اینکه زمین این مسکن در اختیار بانک قرار بگیرد فراوان است. دو پروژه 80 واحدی مهر جوانان و مهر یک در حال اتمام است و بالای 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد. 

وی در پایان گفت: کارهای واگذاری مسکن فرهنگیان به بخش خصوصی در حال انجام است به طوری که سرمایه‌گذارهایی به عنوان بخش خصوصی به دنبال خرید آن هستند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

وقتی کارگران سهمی از نمایش مسئولان هم ندارند
چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چیستی حسنات دنیا و آخرت
سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۷:۱۷
اقتداریابی دانشجویی در معادلات جهانی
سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱