تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۶ - ۰۰:۲۸
کد مطلب : ۳۱۶۹۷۸
شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در معرض یک آزمون بزرگ در تنکابن قرار دارد و این آزمون هیچ‌گاه از خاطره مردم غیور و قدرشناس تنکابن کنار نخواهد رفت.
۰
plusresetminus
شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور در آزمون تنکابن
به گزارش بلاغ، از نخستین روز انتخاب امام جمعه تنکابن، جریان مرکب از اصلاح‌طلبان افراطی و برخی اعتدالیون، در کنار جریان انحراف ساز مخالفت با امام جمعه ولایی و دانشمند این شهر را کوک کردند.
 
در 25 دی‌ماه 1394، که حجت‌الاسلام عبدالعلی پوراکبر به‌عنوان امام جمعه تنکابن معرفی شد، از همان روز مجموعه‌ای از تندروهای اصلاحات به اتفاق برخی همپیمانان اعتدالی آنان به همراه جریان انحراف، که سرجمع داخل یک مینی‌بوس نمی‌گنجند،  شروع به مخالفت با این امام جمعه فاضل و ولایی و انقلابی کردند و هیچ‌گاه هم در قبال سعه‌صدر و کارآمدی این رجل دانشمند سر تسلیم و تواضع در قبال مصالح و منافع شهرستان نشدند.
 
به اعتراف اتفاق مسئولان بویژه مردم غرب مازندران، شهرستان تنکابن هیچ‌وقت بمانند مدیریت حجت‌الاسلام پوراکبر شاهد تلاش و تعامل و پیشبرد پروژه‌ها و هماهنگی و همکاری گسترده و بدور از تنش و مجادله نبوده، و این نشان می‌دهد روحیه مردم تنکابن، کاملاً دینی و ولایی است و توانستند با امام جمعه مکتبی و منطق‌گرا و جوان‌پسندی همچون حجت‌الاسلام پوراکبر، که دارای پیشینه موثر تبلیغی بین مردم به‌خصوص جوانان و نوجوانان است، همگام و همراه شوند.
 
خطبه‌های پرمحتوا و غنی این امام جمعه، اشتیاق مردم به نماز جمعه این پرجمعیت‌ترین شهرستان غرب مازندران را افزایشی داد که حضور جوانان و جمعیت جدید در نماز جمعه تنکابن، گویای موفقیت این امام جمعه در پیشبرد رسالت و اهداف امامت جمعه است.
 
امروز بر کسی پوشیده نیست که امام جمعه تنکابن، محور مردم و متدینین و مومنین، صرفنظر از این جناح و آن جناح است و جای تعجب دارد که با چه استدلالی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور تصمیم به تغییر محل خدمت این روحانی فاضل و موفق دارد و به خواسته قاطبه مردم فهیم این شهر توجه نمی‌کند.
 
باید پذیرفت که شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در معرض یک آزمون بزرگ در تنکابن قرار دارد و این آزمون هیچ‌گاه از خاطره مردم غیور و قدرشناس تنکابن کنار نخواهد رفت.
 
آیا جریان فشار در تنکابن قادر خواهد بود شورای سیاستگذاری را وادار به محروم‌سازی مردم شریف تنکابن از برکات وجودی مردی پرجاذبه و خدوم کند؟. باید صبر کرد و کارکرد شورای سیاستگذاری را دید.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

چیستی حسنات دنیا و آخرت
سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۷:۱۷
کتاب و کتابت از نـگاه قـرآن
دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۸
اقتداریابی دانشجویی در معادلات جهانی
سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱