تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۰
کد مطلب : ۳۰۲۰۵۶
مرتضی پور‌علی‌گنجی بازیکن بابلی تیم ملی فوتبال و باشگاه السد قطر با حضور در بیمارستان آیت‌الله روحانی از بیماران سرطانی دیدن و پیراهن خود را به کودک سرطانی اهدا کرد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل از بابل نوین، مرتضی پورعلی‌گنجی بازیکن بابلی طی اقدامی خیرخواهانه با اهدای پیراهن تیم ملی خود به پسر بچه 15 ساله مبتلا به سرطان و تقویت روحیه و قوت قلب به سایر بیماران سرطانی در بخش هماتولوژی بیمارستان آیت‌الله روحانی بابل حضور یافت و لحظات شادی در بین بیماران ایجاد کرد.

پورعلی‌گنجی بازیکن تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه السد قطر در حاشیه این بازدید اظهار کرد: خوشحالم که در جمع بیماران سرطانی هستم، من در سن دو سالگی پدرم را از دست داده‌ام و از این بیماران خواست تا با روحیه‌ای قوی، امید را به زندگی خود برگردانند چرا که درمان روحیه نقش زیادی در درمان جسمی بیمار خواهد داشت.

گفتنی است اهدای تابلو فرش به این فوتبالیست، کیک صعود به جام جهانی 2018 روسیه، قرائت‌نامه بیمار، اهدای شاخه گل و … از دیگر برنامه‌های مراسم دیدار مرتضی پورعلی‌گنجی بازیکن بابلی تیم ملی فوتبال در عیادت از بیماران سرطانی بیمارستان روحانی این شهر بود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

چیستی حسنات دنیا و آخرت
سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۷:۱۷
کتاب و کتابت از نـگاه قـرآن
دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۸
اقتداریابی دانشجویی در معادلات جهانی
سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱