نادره ملت ایران، ناجیان ملل جهان؛

سپاه الگویی برای انقلاب‌های آینده جهان

تاریخ انتشاردوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
کد مطلب : ۴۸۵۸۴۲
بزرگترین سرمایه و دارائی زوال ناپذیر ملت بزرگ ایران بشمار می‌روند که تاکنون در تمام بزنگاههای نفس‌گیر و فوق خطر، توانست با از خودگذشتگی و فداکاری، ملت خود را از تمام آزمایشات و مخاطرات بسلامت و پرافتخار عبور دهد و داغ موفقیت را بر دل و پیشانی دشمنان این سرزمین بگذارد.
۰
plusresetminus
سپاه الگویی برای انقلاب‌های آینده جهان
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بلاغ؛ امروز بیش از هر زمانی می‌توان به اهمیت حکم امام خمینی رضوان الله تعالی علیه در تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پی برد که چگونه خواب ابرقدرتهای شیطانی در از بین بردن ایران و بقول واینبرگر، وزیر اسبق جنگ آمریکا، خشکاندن ریشه ملت ایران را آشفته ساخت و ده‌ها تریلیون دلار سرمایه‌گذاری طواغیت عالم برای فروپاشی نظام منتخب ملت ایران را دود هوا ساخت و دشمنان ملت بزرگ ایران را انگشت بدهان کرد.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، یکی از معجزات و تولیدات اسلام در دوره معاصر است که هر محققی را به یاد اصحاب خاص و ویژه رسول‌الله (ص) و یاران حقیقی امیرالمومنین حضرت علی علیه‌السلام می‌اندازد.
قوت قلب و یاری دهنده مستضعفان و عامل امنیت و آرامش مردم و خوار چشم دشمنان ایران اسلامی است.

در سال‌های دفاع مقدس، با فرماندهان جوان خود و جانفشانی‌های کم نظیر پاسداران، برای اولین بار در سده‌های اخیر، خاک این سرزمین را حفظ کرد و گوشمالی فراموش نشدنی به متجاوزان و شیاطین عالم داد و جشن پیروزی در دفاع مقدس را برگزار کرد.

امروزه سپاه پاسداران، بصورت یک الگو برای انقلاب‌های آینده جهان در آمده است که در حال حاضر خود را در قالب حزب‌الله لبنان، حشدالشعبی عراق، انصارالله یمن و...، متعین نموده است.
ویژگی مهم و مهمترین ویژگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، شیدایی و جان نثاری برای ارزش‌های متعالی انسانی، یار مظلومان و دشمن ظالمان و مستکبران و مبارزه مومنانه و مجاهدانه در راه آرمان‌های اسلامی و تبعیت عاشقانه و عارفانه از نائب امام زمان (عج الله) است.

بسیاری از صفات کنونی سپاه پاسداران امروزه در بسیاری از مجاهدان و مبارزان کشورهای منطقه قابل رویت است.

سپاه پاسداران، کانون تجمیع بهترین‌های امت برای ارائه خالصانه‌ترین خدمات در همه عرصه‌ها به مردم خوب کشورمان و کمک به مظلومان و محرومان و فریادرس بی پناهان است.

بیش از همه، این ملت ایران است که قدر  و عظمت و نقش حیاتی سپاه پاسداران را می‌داند؛ چرا که در مقاطع مختلف چهل و پنج سال اخیر شاهد جانفشانی این سبزپوشان الهی بوده‌اند.‌ مردم ایران شاهد تکه پاره شدن و بریده شدن سرجوانان پاکباخته سپاه در کردستان توسط کومله و گروهک‌های وابسته به بیگانگان بوده و در درد و سختی‌ها، پاسداران را در کنار خود دیده‌اند. در سیل هر ساله استان‌های مختلف، سپاه است که پیشقراول نجات مردم و خدمت‌رسانی به آنهاست. در سازندگی و عمران و آبادانی مناطق محروم و روستاها در آبرسانی، تهیه میلیون‌ها سبد معیشتی، خانه‌سازی،...، در اجرای پروژه‌های کلان ملی و بین‌المللی، این باز هم فرزندان رشید ملت در کسوت پاسداری، بزرگ‌ترین افتخار را برای کشورمان بدست آورده و می‌آورند.

عزت و اقتدار با ثبات ایران و ایرانی، در گرو وجود جان برکفان پاسدار است.

دستیابی به تکنولوژی پیچیده هوا فضا و رسیدن به قله رشد بسیاری از علوم و فناوری‌ها توسط محققان و پژوهشگران بسیج و سپاه، خدمت شایان به کشور و ملت‌مان است، که تعالی و رفعت ملت بزرگ ایران، سربلندی و عزت را برای همه آزادگان جهان بویژه ملت‌های منطقه در پی خواهد داشت.

پس از تاسیس نهاد مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، همه توطئه‌های داخلی و خارجی علیه این شحره طیبه، خنثی و موجب رسوایی بدخواهان و زشت سگالان شد. روزبه روز خداوند بر عزت پاسدارن انقلاب اسلامی می‌افزاید و آنان را محبوب‌تر در قلوب عالمیان قرار می‌دهد.

شهدای پرافتخار نهاد مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران، گرانسنگ‌ترین هدیه این نهاد مقدس به امت اسلامی برای شکل‌گیری نظام مهدوی برای تعجیل و تسریع در ظهور امام زمان(عج) است. درود بیکران خداوند و اولیاء او بر پاسداران انقلاب اسلامی، شهدای نیروهای مسلح و امامین انقلاب.

محمداسماعیل امام‌زاده
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

امام صادق‌(ع) و جوانان
جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۶:۵۸
اقتداریابی دانشجویی در معادلات جهانی
سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱