تاریخ انتشاريکشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
کد مطلب : ۴۷۱۸۸۸
سال‌هاست که امنیت کشور دستخوش مسامحه‌کاری برخی کارگزاران، هربار توسط معاندان امقلاب به چالش کشیده می‌شود و هیزم این آتش شوم را برخی ناآگاهان داخلی و فریب‌خورده‌ها تشکیل می‌دهند که با نقض قوانین، کشور را بسوی هرج و مرج، ناهنجاریهای فسادآور سوق می‌دهند و در این میان جای سرداری همچون افخمی در مازندران بسیار ضروری بود.
۰
plusresetminus
امنیت کشور نیازمند قاطعیت
به گزارش بلاغ؛ دشمنان انقلاب اسلامی و معاندان مدت‌هاست که به این نتیجه رسیدند از هیچ راهی نمی‌توانند با انقلاب اسلامی و ایران مقتدر به رویارویی مستقیم بپردازند که نتیجه آن براساس هزاران تحربه، چیزی جز شکست و فضاحت برای آنها نیست و باید بدون تردید، راه مقابله با ایران اسلامی را تغییر دهند تا این کشور از درون بپوسد و فروبریزد.

آخرین و موثرترین راه را در ایجاد دو قطبی بین متدینان با هنجارشکنان و ناقضان قانون یافتند تا با شعارهای ابزاری همچون: زن، آزادی و زندگی، بتوانند بی‌حجابی و افزایش جاذبه‌های جنسی از طریق برهنگی و تحریک قوای جنسی دختران و پسران، ایران را به سمت درگیری‌های افراطی و تفریطی و هرزدادن نیرو و انرژی و سپس تضعیف نظام سیاسی و در مآل آشوب و براندازی بکشانند.

پروژه کنونی، که چندان نیز جدید نیست و از آغازین روز پیروزی انقلاب در ایران شروع شده بود لیکن در سال‌های اخیر بویژه در دولت آقای روحانی تشدید شد، درصدد است تا کلیه موانع پیش روی بی‌بندوباری را در ایران بردارد که در رأس آنها، قوانین اسلام و مدافعان جدی آن قرار دارند. بهترین زمینه بروز و ظهور مانورهای شیطانی برای گسترش فساد، بداشتن مخالفان مسئول و اهل هزینه‌دادن است؛ چراکه بسیاری از مردم و مسئولان هستند که علی‌رغم مخالفت با بی‌بندوباری و ناهنجاری، اما در میدان عمل حاضر به پرداخت هزینه در این راه مقدس نیستند و نهایت از دولت و کارگزاران حکومت انتظار برخورد با متجاهران فساد را دارند.

برخورد با تدبیر و توأم با قاطعیت، موضوعی است که سالها مردم کشورمان و از جمله مازندرانی‌ها از مسئولان خود انتظار داشته و دارند و بویژه در موضوع حجاب و پوشش از نوع رفتار مسئولان با این موضوع مهم همواره گلایه‌مند بوده و هستند. گرفتاری مسئولان و حتی وزراء و شخص رئیس‌جمهور، که با مسائل اساسی همچون اقتصاد، معیشت مردم، بیکاری و اشتغال و دهها و صدها مسئله دیگر، هیچگاه برای مردم نمی‌توانند محمل و بهانه قابل قبولی برای نپرداختن جدی به موضوع حجاب و پوشش باشد.

اگر حضور مسئولان در نظام اسلامی برای برداشتن موانع هدایت جامعه بسوی رستگاری و تقوا و وارستگی است، عدم تمرکز مسئولانارشد کشور روی موضوع اساسی حجاب و پوشش، که قوی‌ترین مانع برای فعالیت شیطان و خناسان است، چه توجیه منطقی و اسلامی دارد؟!.

بیانات سردار مفخمی فرمانده انتظامی استان مازندران مبنی بر برخورد با اراذل و اوباش و برهم زنندگان نظم جامعه، اگر در هر نقطه کشور مورد استقبال مردم آن استانها و شهرها قرار می‌گرفت، در مازندران عزیز، که همچون دیگر سرزمین مقدس ایران خاستگاه شهداء و مردان دلیر و باغیرت است و بهترین زمینه گردشگری را با هزاران موهبت خداوند داراست، باید بشدت مورد استقبال گروه‌های مختلف مردم قرار می‌گرفت که موج حمایت قاطبه مردم محجوب و غیور این استان ولایی، گویای نیاز اساسی کشور و مازندران به مسئولانی شجاع و با استقامت است.

سردار افخمی شجاعانه و مسئولانه از ماموریت ذاتی نیروی انتظامی در برقراری نظم و انضباط و استقرار کامل قانون بویژه در حوزه هنجارگرایی سخن گفت و از آنجا که با فطرت پاک خود سخن گفت، بر فطرت‌های پاک مازندرانی‌ها نشست و مورد حمایت جدی بویژه جوانان عفیف و محجوب و جویای کمال و شرافت قرار گرفت.

اظهارات سردار افخمی در نخستین روزهای مسئولیتخود رد مازندران عزیز، بارقه امید را در میان مردم خوب و قدرشناس مازندران بوجود آورد و بسیاری را به یاد فرزندان رشید دفاع از مرزهای ایمان و عقیده بویژه سردار دلها حاج قاسم سلیمانی انداخت که بی‌محابا و شجاعانه از ارزش‌های بنیادی انقلاب دفاع می‌کرد و از ملامت کژفهمان و ترسوها نمی‌هراسید و همچون کوه استوار، نستوه و سترگ به تکالیف خود عمل می‌کرد.

سنگر صیانت از اخلاق، عفاف و معنویا جامعه آنچنان مهم و راهبردی است که بجرأت باید گفت راهبردی‌تر از این سنگر را نمی‌توان در مقابله با دشمنان و شیاطین یافت. این خاکریز ارزش فوق‌العاده‌ای دارد که برای دشمنان اخلاق و معنویت این چنین ارزشمند است که بهیچوجه حاضر بهترک این میدان نیستند و تکیه و امید اصلی‌شان معطوف سستی و ترسویی مسئولان و مجریان نظم و قانون است تا با شلتاق و جاروجنجال در فضای رسانه‌ها و پرکردن شبکه‌های مجازی از انواع و اقسام فحش و تهمت و افتراء، تهدید و ارعاب علیه مسئولان مصمم و قاطع، آنها را از میدان خارج کنند تا این میدان در اختیار بلهوسان، فرصت‌طلبان، شهوت‌رانان و بی‌غیرت‌ها قرار گیرد که نتیجه آن، برهم خوردن مولفه‌های اقتدار، که همان تقواورزی، وارستگی و مترین ماندن است.

در صورت غیبت این مولفه‌های اقتدار، دیگر ایران هنچون بز اخوش، رام و مطیع غرب و شیاطین حاکم بر آن خواهد شد که همانند مردم غرب و اروپا، شرف و انگیزه حیات طیب خود را از دست داده و بی‌هویت تنها به زندگی حیوانی (خورد و خواب و آمیزش) ادامه داده و از سریر قدرت و عزت به سیاهچال نکبت و نابودی گرفتار خواهد شد.

درود بر سردار افخمی و همه دلاور مردان و زنان با غیرت این سرزمین

محمد فاطمی
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خون مظلومان غزه روشنگری می‌کند
يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
جهان اسلام مدیون صادق آل محمد(ص) است
شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۵
ثبت‌نام ۱۴ هزار کارجو و کارفرما در سامانه شغل
يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۵:۱۴
مدیران به جایگاه رسانه‌ها توجه کنند
جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۶
اندیشه شهید مطهری برای جوانان تبیین شود
پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۸
اقتداریابی دانشجویی در معادلات جهانی
سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷