تاریخ انتشارپنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۴:۴۴
کد مطلب : ۴۸۵۹۱۵
سرپرست فرمانداری بابل گفت: مدیران برای جبران عقب‌ماندگی‌های باید علاوه بر جذب اعتبارات در جذب اعتبارات شناور نیز موفق عمل کنند.
۰
plusresetminus
مدیران در جذب اعتبارات کوتاهی نکنند
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بلاغ، علی پیرفلک چهارشنبه‌شب در دومین جلسه شورای اداری شهرستان بابل با اشاره به اینکه اجرای راهبردهای دولت سیزدهم خدمت به مردم است اظهار کرد: هدف دولت سیزدهم خدمت بی‌منت به مردم در تراز انقلاب است و مسئولان دولت سیزدهم باید با خدمت به مردم بانگاه مجاهدانه و ایثارگرانه و نگاه ولایی و بی‌منت به خدمت بپردازند.

وی ادامه داد: اگر نگاه به تکلیف سازمانی همچون نگاه آرمان‌گرایانه شهدا در جنگ تحمیلی باشد هدف به سرمنزل مقصود خواهد رسید.

فرماندار بابل تصریح کرد: هيچ اسرار و اجباری در دولت سیزدهم برای ارائه خدمات‌رسانی مسئولان بی‌تعهد نیست و هرکسی با این تفکرات مشکلی دارد می‌تواند استعفا دهد.

سرپرست فرمانداری بابل با اشاره به نام پرآوازه این شهرستان بیان کرد: باوجود جایگاه این شهرستان فقر پنهانی در این شهرستان حکم فرماست که بدون پیگیری از سوی مسئولان مربوطه احقاق حق و سهم برای این شهرستان امکان‌پذیر نخواهد بود.

پیرفلک افزود: وجود روستاهای که از امکانات اولیه رفاهی همچون راه‌های دسترسی و برق و آب وگاز بی‌بهره مانده‌اند در این شهرستان کم نمی‌باشد و اینها نشانه‌های فقر پنهانی است که در این شهرستان از ساليان قبل باقی مانده است که باید در این دولت این مشکلات مرتفع شود.

وی با تاکید بر پیگیری‌های مستمر در جذب اعتبارات اظهار کرد: مسئولان مربوطه برای جبران عقب‌ماندگی‌های باید علاوه بر جذب اعتبارات خویش در جذب اعتبارات شناور نیز باید موفق عمل کنند.

سرپرست فرمانداری بابل به نظم ادارای و حضور مستمر مسئولان در کارگروه و شورای اداری اشاره کرد و گفت: درصورت غیبت بیش از سه جلسه و بدون دلیل مسئولان در شورای اداری از مدیریت خویش باتوجه به کاررایی بالایشان عزل خواهند شد.

انتهای خبر/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

جهان اسلام مدیون صادق آل محمد(ص) است
شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۵
امام صادق‌(ع) و جوانان
جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۶:۵۸
اقتداریابی دانشجویی در معادلات جهانی
سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱