فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نوشهر:

رسانه‌ها عظمت عملیات «وعده صادق» را تبیین کنند

تاریخ انتشارسه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۳
کد مطلب : ۴۸۵۸۸۰
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نوشهر با اشاره به نقش پررنگ رسانه‌ها در جنگ ادراکی و شناختی دشمن گفت: رسانه‌ها عظمت عملیات «وعده صادق» را تبیین کنند.
۰
plusresetminus
رسانه‌ها عظمت عملیات «وعده صادق» را تبیین کنند
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «بلاغ»، مهرداد ابراهیم‌پور ظهر امروز در نشست با اعضای بسیج رسانه نوشهر که به مناسبت دوم اردیبهشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی انجام شد، از خبرنگاران به عنوان افسران جبهه رسانه یاد کرد و افزود: اگر عملیاتی به عنوان وعده صادق اتفاق می‌افتد مرحله‌ای از کار است و مرحله بعدی آن به عهده رسانه‌ها است که به درستی تبیین کنند.

وی با بیان اینکه دشمن بعد از عملیات وعده صادق، جنگ قدرتمند ادراکی، شناختی و ترکیبی را شروع کرده است که مردم باید کار کنند و مجهزتر باشند، بیان کرد: جنگ شناختی دشمن جنگ قدرتمندی است که شاید دشمن جای شهید و جلاد را عوض کند بنابراین رسانه‌های ما باید خیلی مراقبت کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نوشهر با بیان اینکه آمریکا همواره با سپاه مشکل داشته است، تصریح کرد: آمریکا با سپاهی مشکل دارد که مردمی و مردم دوست است و در بحران‌های مختلف همانند زلزله، سیل به کمک مردم می‌آید.

ابراهیم‌پور با تأکید بر اینکه سپاه علیرغم همه تحریم‌ها و تهدیدها به راه خود ادامه می‌دهد، گفت:سپاه یک نهاد مردمی است و برای خود هیچ حدی قائل نیست و هرجا نیاز به کمک باشد می‌رود و محدود به جغرافیای خاصی نیست.

وی با اشاره به اینکه سپاه وظیفه حفظ از انقلاب و دستاوردهای انقلاب اسلامی را بر عهده دارد، خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی یک موجود زنده است و این موجود زنده نیاز به حفاظت دارد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نوشهر یادآور شد: سپاه در دوره‌های مختلف از جمله در اوایل انقلاب در مسائل امنیتی و سپس در هشت سال دفاع مقدس، دوران سازندگی، مبارزه با تکفیری و داعش در سوریه و عراق و در جدیدترین حضور خود در دوران کرونا حضوری پررنگ داشته است.

ابراهیم‌پور با تأکید براینکه پرورش نیروهای انقلابی بسیار مهم است، گفت: قرار است این انقلاب بماند و تشکیل تمدن نوین اسلامی را انجام دهد بنابراین نیاز به پرورش نیروهای انقلابی با نگاه جهادی دارد.

انتهای خبر/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

امام صادق‌(ع) و جوانان
جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۶:۵۸
اقتداریابی دانشجویی در معادلات جهانی
سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱