BLOCK}']['func'] = 'Get_Polls_Content'; $conf['{POLL_GENERAL_BLOCK}']['prms']['section_id'] = 0; ?>BLOCK}']['func'] = 'Get_Polls_Content'; $conf['{POLL_GENERAL_BLOCK}']['prms']['section_id'] = 0; ?> پیام شهدا| نماز جمعه را باشکوه‌ برگزار کنید | بلاغ نیوز
تاریخ انتشارسه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۴
کد مطلب : ۴۸۵۸۷۷
شهید «سید مهدی پورصادق» در وصیت‌نامه خود می‌گوید: «نماز جمعه و جماعات را هرچه باشکوه‌تر برگزار کنید و در انجام واجبات و ترک محرمات بکوشید.»
۰
plusresetminus
پیام شهدا| نماز جمعه را باشکوه‌ برگزار کنید
شهید «سید مهدی پورصادق» شانزدهم فروردین ۱۳۲۴، در شهرستان بابل به دنیا آمد. پدرش سیدصادق و مادرش رقیه نام داشت. لیسانس گرفت. به عنوان بسیجی در جبهه حضور یافت. ازدواج کرد. سوم اردیبهشت ۱۳۶۵، در دریاجه نمک بر اثر اصابت ترکش خمپاره و متلاشی شدن کل بدن، شهید شد، مزار او در گلزار ارامگاه معتمدی شهرستان زادگاهش قرار دارد.

فرازی از وصیت نامه شهید «سید مهدی پورصادق»:


به شما برادرانم توصیه می‌کنم گوش به فرمان ولایت فقیه باشید. از کمک و مددرسانی به مردم دریغ نفرمائید. حقوق مردم را رعایت کنید. نماز جمعه و جماعات را هرچه باشکوه‌تر برگزار کنید و در انجام واجبات و ترک محرمات بکوشید. توصیه من به خواهرانم این است که حجاب خود را رعایت کنند که برتر از خون شهید است.

انتهای خبر/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

امام صادق‌(ع) و جوانان
جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۶:۵۸
وعده‌ صادقی دیگر، نامه‌ای که ۱۰ سال از آن گذشت
پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
اقتداریابی دانشجویی در معادلات جهانی
سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱