تاریخ انتشاردوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۸
کد مطلب : ۴۸۵۸۷۰
امام جمعه نکا گفت: عملیات وعده صادق سپاه در تجاوز رژیم غاصب اسرائیل به ساختمان کنسولگری ایران غرورآفرین و مقتدرانه بود.
۰
plusresetminus
عملیات وعده صادق غرورآفرین و مقتدرانه بود
حجت‌الاسلام محمدصادق محمدی‌لائینی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی بلاغ، اظهار کرد: دوم اردیبهشت‌ ماه، یادآور یکی از دستاوردهای مهم و ارزشمند انقلاب اسلامی، تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فرمان بنیانگذار نظام اسلامی است. نهادی که انگیزه تشکیل آن حفاظت و صیانت از دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

وی افزود: جایگاه والا و ارزشمند سپاه پاسداران و رشادت‌های بی‌شمار رزم‌آوران آن نهاد در طول هشت سال دفاع مقدّس، در وصف نمی‌گنجد و تنها باید همان جمله معروف امام راحل را یادآور شد که اگر سپاه نبود کشور هم نبود ولایی بودن اعتقاد، التزام و عشق به ولایت در وجود تک‌تک پاسداران سپاه یکی از برجسته‌ترین صفات آنان است.

امام جمعه شهرستان نکا، اذعان کرد: کارنامه پرثمر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در همه عرصه‌های فرهنگی، علمی، اقتصادی، اجتماعی، عمران، آبادانی و محرومیت زدایی، نشانی از جدیت نیروی مردمی در راستای تحقق رسالت‌های بزرگی است که از بدو تاسیس به عهده گرفته و با گذشت این سال‌ها، همچنان بر اجرای دقیق آن‌ها در خط نظام و رهبری اهتمام دارد.

این مسئول اشاره کرد: نقش تاثیرگذار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی این سربازان عزیز انقلاب در تامین امنیت و آرامش استان، توسعه و عمران شهری و روستایی در قالب گروه‌های جهادی و نیز حضور و همراهی، به هنگام بروز بلایا و حوادث غیرمترقبه در مناطق مختلف استان در تمامی سطوح ارزشمند و قابل تقدیر است.

وی گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با توجه به حوادث اخیر منطقه و تجاوز رژیم غاصب اسرائیل به مردم مظلوم غزه و حمله به ساختمان کنسولگری ایران در سوریه با عملیات غرورآفرین و مقتدرانه وعده صادق به نقش خود به خوبی عمل کرده و آماده بودن همه جانبه خود را به همه دشمنان و بدخواهان نظام اسلامی در برابر مستکبران نشان داده است.

محمدی لائینی سالروز تاسیس این نهاد انقلابی و مردمی را به سپاهیان مخلص و بسیجی استان و خانواده‌های معززشان تبریک گفت.

انتهای خبر/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

امام صادق‌(ع) و جوانان
جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۶:۵۸
وعده‌ صادقی دیگر، نامه‌ای که ۱۰ سال از آن گذشت
پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
اقتداریابی دانشجویی در معادلات جهانی
سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱