فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نکا مطرح کرد:

سپاه عامل همبستگی کشور

تاریخ انتشاردوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۴۱
کد مطلب : ۴۸۵۸۶۹
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نکا گفت: امروز، سپاه پاسداران، بازوی توانمند ملت ایران در صیانت از عزت، اقتدار و سربلندی این مرزوبوم است‌.
۰
plusresetminus
سپاه عامل همبستگی کشور
علی نجفی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی بلاغ، اظهار کرد: تاسیس نهاد مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تنها چند ماه پس از پیروزی انقلاب، ابتکار هوشمندانه امام راحل برای صیانت از نهال نوپای انقلاب و تحکیم پایه‌های اقتدار و استقلال ملت بزرگ ایران بود.
 
وی افزود: این نهاد ارزشی و انقلابی، در طول بیش از چهار دهه گذشته، کارآمدی و توانمندی خود را در مقابله با توطئه‌های دشمنان انقلاب و تامین نظم و امنیت ایران اسلامی اثبات کرده و در کنار آن، با اقدامات ارزنده و اثرگذار خود در عرصه‌های سازندگی، عمران و آبادانی، به یکی از پایه‌های اصلی خدمت به مردم عزیز تبدیل شده است.
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان نکا اذعان کرد: امروز، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بازوی توانمند ملت ایران در صیانت از عزت، اقتدار و سربلندی این مرزوبوم و حفاظت از کیان اسلام و انقلاب در برابر زیاده‌خواهی‌های استکبار جهانی است که تنها گوشه‌ای از این توانمندی، در عملیات غرورآفرین «وعده صادق» به رخ جهانیان کشیده شد.

این مسئول اشاره کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در عرصه سازندگی و عمران و آبادانی بویژه در مناطق محروم، افتخارات بی نظیری داشته و تبیین دستاوردهای این نهاد انقلابی امری لازم و ضروری است.

وی گفت: سپاه پاسداران در دوران دفاع مقدس، نقشی غیرقابل انکار در توفیقات نظام اسلامی داشت و پس از دوران درخشان دفاع مقدس نیز در برابر دسیسه ها و فتنه‌های دشمنان در عرصه های مختلف ایستاده است، هر زمان، خطری کشور عزیزمان را تهدید کرده، سپاه ورود کرده و علاوه بر عرصه های دفاعی و نظامی، در جنگ‌ نرم و تهاجم فرهنگی نیز نقش‌آفرین بوده است.
 
 نجفی با تبریک سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، یاد و خاطره شهیدان والامقام سپاه قهرمان را گرامی داشت و برای همه فرماندهان، پاسداران، کارکنان و سربازان سپاه همیشه سرافراز و تمام از درگاه خداوند متعال، سربلندی و توفیق روزافزون مسالت کرد.

انتهای خبر/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

امام صادق‌(ع) و جوانان
جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۶:۵۸
اقتداریابی دانشجویی در معادلات جهانی
سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱