رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر مازندران خبر داد:

زوج افيونی در دام پليس مازندران

تاریخ انتشاردوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۵
کد مطلب : ۴۸۵۸۶۱
رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر مازندران از دستگيری دو قاچاقی مواد مخدر و کشف ۳۶.۵ کيلوگرم مواد مخدر حشيش در اين استان خبر داد.
۰
plusresetminus
زوج افيونی در دام پليس مازندران
غلامرضا جعفری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی بلاغ اظهار کرد: در اجرای طرح تشدید و برخورد با فروشندگان مواد مخدر و در پی کسب خبری مبنی بر حمل و جابجایی مواد مخدر توسط یک زوج قاچاقچی مواد مخدر اهل کرمان به استان مازندران از طریق محور هراز ، موضوع در دستور کار ماموران اداره عملیات ویژه قرار گرفت.

وی تصریح کرد: ماموران اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان آمل متهمان را در حین ورود به استان با یک خودروی سواری شناسایی کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مازندران افزود: مأموران در اقدامی عملیاتی خودروی متهمان را متوقف و در بازرسی از آن ۳۶ کیلو و ۵۰۰ گرم حشیش کشف کردند.

وی از دستگیری دو قاچاقچی مواد مخدر در این عملیات خبر داد و بیان کرد: این زوج افیونی پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

جعفری با بیان این که متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد، گفت: مواد مخدر یک عامل مهم برای به خطر افتادن بهداشت و سلامت جوامع بشری است و ره‌آورد آن تزلزل خانواده‌ها، نگرانی و ناامنی شهروندان و در نتیجه تنزل امنیت انسانی آنان می‌شود.

وی اعتیاد را منشا بسیاری از جرائم دانست و خاطرنشان كرد: جرائم متاثر از اعتیاد از قبیل سرقت، سرقت مسلحانه، طلاق، خودكشی، افسردگی و سرخوردگی، فروپاشی خانواده‌ها تنها بخشی از پیامدهای این پدیده شوم است.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر مازندران از شهروندان خواست برای رسیدن به جامعه‌ای آرمانی و جلوگیری از هرگونه ناهنجاری‌های اجتماعی با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری در این زمینه را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام دارند.

انتهای خبر/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

امام صادق‌(ع) و جوانان
جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۶:۵۸
وعده‌ صادقی دیگر، نامه‌ای که ۱۰ سال از آن گذشت
پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
اقتداریابی دانشجویی در معادلات جهانی
سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱