امام جمعه شهرستان نور:

حجاب خاکریز مقابله با جنگ نرم است

تاریخ انتشاريکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۲:۴۶
کد مطلب : ۴۸۵۸۲۹
امام جمعه شهرستان نور گفت: خاکریز اول ورود دشمن برای تصرف دستاوردها و آرمان‌ها موضوع عفاف و حجاب است.
۰
plusresetminus
حجاب خاکریز مقابله با جنگ نرم است
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بلاغ، حجت‌الاسلام رحمت‌الله حاجی‌زاده شنبه‌شب در جلسه شورای فرهنگی عمومی با تبریک سالروز تأسیس سپاه پاسداران اظهارکرد: خاکریز اول ورود دشمن برای تصرف دستاوردها و آرمان‌ها موضوع عفاف و حجاب است که دشمن در این حوزه دقیق برنامه‌ریزی و کار می‌کند.

وی با اشاره به اینکه در حوزه عفاف و حجاب می‌توان از یک نگاه ۶ مرحله را در حوزه عفاف حجاب مطرح کرد، افزود: امروز نیروی انتظامی وارد میدان شد و همه ما موظفیم با همکاری و اتحاد از این طرح حمایت کنیم.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان نور با اشاره به پنج مرحله اول در راستای طرح نور تأکیدکرد: حمایت از طرح نور در مرحله ششم قراردارد که به پنج مرحله‌ قبل از آن، کمتر توجه می‌شود.

امام جمعه شهرستان نور خاطرنشان‌کرد: اگر پنج مرحله اول اجرایی نشود گام ششم به نتیجه مطلوب نمی‌رسد، دسته اول مجموعه‌های پروژه محور هستند که با دریافت وجه در مقابله با حجاب با برنامه‌ریزی ورود پیدا کردند و بسیار قوی کار می‌کنند که باید بخشی از فعالیت‌های امنیتی در آن حوزه فعال شود.

حاجی‌زاده با اشاره به دسته دوم و سوم در مقابله با حجاب خاطرنشان‌کرد: عملکرد سلبریتی‌ها در جامعه و فعالیت‌های بلاگرها و فعالان فضای مجازی است که با تحریف‌ها، تمسخرها، فیلم‌ها و... در این حوزه وارد می‌شوند و برخورد جدی نسبت به آن‌ها صورت نمی‌گیرد.

وی با اشاره به اصناف به ویژه پوشاک بیان‌کرد: فروشگاه‌هایی که پوشاک نامناسب دارند و اصنافی که به صورت عام مانند مغازه‌ها، فروشگاه‌ها و... قوانین جمهوری اسلامی رعایت نمی‌کنند باید برخورد لازم در جامعه انجام شود.

این مسئول گفت: در حوزه عفاف و حجاب زمانی می‌توان کار مفید در جامعه انجام داد که هر ۶ مرحله با هم اجرایی شود.

رئیس شورای فرهنگی عمومی شهرستان نور تأکید کرد: طرح نور باید با همکاری همه حمایت شود و این فقط وظیفه نیروی انتظامی نیست و در این راستا سپاه، بسیج، ستاد امر به معروف و ... نیز حضور دارند.

امام جمعه شهرستان نور با اشاره به سخنان رهبری اظهارکرد: رهبر معظم انقلاب در پیرامون عفاف حجاب بدون تعارف وارد می‌شوند و این موضوع اصل قرآن است و قبل از هر قانون، قانون خدا و از احکام مسلم اسلام است و کارهای سلبی و ایجابی باید در کنار هم انجام شود.

حاجی‌زاده افزود: مراسم دهه کرامت و برنامه‌های مختلف در شهرستان باید باشکوه برگزار شود و سالروز شهادت امام صادق (ع) و اردیبهشت مقاومت نیز از برنامه‌های مهم در شهرستان نور است.

وی با اشاره به طرح جامع مدارس گفت: طرح تابستانه در پنج قسمت برای پسران، دختران و خانواده‌ها در شهرستان پیشنهاد شد که در حال بررسی است.

انتهای خبر/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

امام صادق‌(ع) و جوانان
جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۶:۵۸
اقتداریابی دانشجویی در معادلات جهانی
سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱