رئیس اتحادیه عکاسان مرکز مازندران:

فعالیت تصویربرداران ضابطه‌مند می‌شود

تاریخ انتشاريکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۶
کد مطلب : ۴۸۵۸۲۵
رئیس اتحادیه عکاسان ساری گفت: براساس مصوبه این اتحادیه مقرر شد در سال جاری از فعالیت افراد فاقد پروانه کسب در این صنف جلوگیری شود.
۰
plusresetminus
فعالیت تصویربرداران ضابطه‌مند می‌شود
سیدولی شجاعی‌لنگری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی بلاغ از ضابطه‌مند شدن فعالیت تصویربرداران و عکاسان طی سال‌جاری در مرکز استان خبر داد.

وی افزود: بر اساس مصوبه جدید هیات مدیره اتحادیه عکاسان، مصنوعات هنری و محصولات فرهنگی مرکز مازندران، از فعالیت افراد صنفی فاقد پروانه کسب در این شاخه صنفی در مرکز استان ممانعت بعمل خواهد آمد.

رئیس اتحادیه عکاسان، مصنوعات هنری و محصولات فرهنگی ساری، خاطرنشان کرد: به طور متناوب، شکایات متعددی را از سوی همشهریان بابت فعالیت افراد غیرمجاز داریم و بیشتر شکایاتی که مردم را در شوراهای حل اختلاف و محاکم قضایی سردرگم می‌کند، بابت استفاده از همین نفرات در مجالس گوناگون است.

شجاعی‌لنگری، با بیان اینکه فعالیت فیلمبرداران و عکاسان غیرمجاز محل بسیاری از مشکلات و تبعات بوده است، عنوان کرد: بازرسی ویژه برای شناسایی این افراد و ممانعت از فعالیت و برخورد قانونی قاطع با آنان در دستور کار قرار دارد.

وی تاکید کرد: بر اساس مصوبه هیات مدیره این اتحادیه مقرر  شد از امسال از فعالیت افراد فاقد پروانه کسب در این صنف جلوگیری بعمل بیاید.

رئیس اتحادیه عکاسان، مصنوعات هنری و محصولات فرهنگی ساری، با بیان اینکه تصویربرداری از مجالس منوط به اخذ مجوزهای صنفی است؛ گفت: از تمامی فعالان در این شاخه صنفی دعوت می‌کنیم جهت اخذ مجوزات لازم و کارت فیلمبرداری جهت تصویربرداری از اماکن عمومی، مجالس، باغات و تالارها، اقدام کنند.

شجاعی‌لنگری، متذکر شد: از تمامی همشهریان درخواست می‌کنیم پیش از انتخاب فیلم‌بردار و عکاس، از داشتن پروانه فعالیت رسمی فیلم‌بردار و عکاس، اطمینان کسب کنند.

انتهای خبر/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

امام صادق‌(ع) و جوانان
جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۶:۵۸
وعده‌ صادقی دیگر، نامه‌ای که ۱۰ سال از آن گذشت
پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
اقتداریابی دانشجویی در معادلات جهانی
سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱