امام جمعه فریدونکنار:

مشکل آب کشاورزی باید حل شود

تاریخ انتشارجمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۶
کد مطلب : ۴۸۵۸۰۹
امام جمعه فریدونکنار گفت: فرمانداران چشهرستانی که مشکل آب کشاورزی دارند برای رفع این مشکلات تصمیم جمعی بگیرند.
۰
plusresetminus
مشکل آب کشاورزی باید حل شود
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بلاغ، حجت‌الاسلام حسین تقی‌پور در خطبه‌های نمازجمعه فریدونکنار اظهارکرد: یکی از مصادیق تقوا به معنای رعایت حق‌الناس است که بسیار اهمیت دارد.

وی با گرامی‌داشت ۲۹ فروردین ماه که به‌نام روز ارتش نامگذاری شده و همچنین دوم اردیبهشت که سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است، خاطرنشان کرد: امیران ارتش و سرداران سپاه طی این مدت احساس غرور را به ملت ایران تزریق کردند.

امام جمعه فریدونکنار با اشاره به اتفاق صبح امروز در اصفهان، گفت: برخی افراد پس از اتفاق امروز که چند پهپاد جاسوسی در اصفهان و تبریز توسط پدافند هوایی ما نابود شدند برخی ادعا کردند که رژیم صهیونیستی پاسخ جمهوری اسلامی را داد که باید بگوییم حرکت صبح امروز رژیم صهیونیستی بار دیگر اقتدار کشور ما را به اثبات رساند.

تقی‌پور یادآورشد: به دلیرمردان نیروهای مسلح تبریک و خداقوت میگوییم و البته از آن‌ها انتظار داریم که همیشه بیدار باشند چراکه غفلت کوچک منجر به حادثه بزرگ می‌شود.

وی تصریح کرد: همین که در عملیات وعده صادق اثر خود را گذاشت و سیلی سختی به رژیم صهیونیستی زده شد کافی است و حرف‌ها و ادعاها به هیچ عنوان ارزش ندارد چراکه موشک‌های ما از سه لایه پدافندی رژیم صهیونیستی عبور کرد و به هدف برخورد کرد.

امام جمعه فریدونکنار ادامه داد: نام ایران و جبهه مقاومت امروز درحال فراگیری دنیا است و به تعبیری امروز روز روی آوردن به تفکر امیرالمومنین(ع) است.

تقی‌پور با بیان اینکه به فرموده مقام معظم رهبری دوران بزن و در رو تمام شده است اظهارکرد: بزرگترین عملیات پهپادی دنیا در عملیات وعده صادق انجام شد و البته موشک‌هایی که به کار رفت از موشک‌های پیشرفته نبود.

وی تاکید کرد: در مرام ملت ما باخت وجود ندارد بلکه ما یا به شهادت میرسیم یا پیروز می‌شویم.

امام جمعه فریدونکنار با اشاره به مشکلات آب کشاورزی خاطرنشان کرد: شهرستان‌های فریدونکنار، محمودآباد، آمل، بابلسر و بابل که در زمینه آب کشاورزی مشترک هستند باید تصمیم جمعی برای رفع مشکلات بگیرند و نباید با تصمیمات انفرادی شهرستان‌های فریدونکنار و محمودآباد و بابلسر دچار تنش آبی بشوند.

تقی‌پور با قدردانی از برگزاری زنجیره انسانی مردم فریدونکنار در حمایت از عملیات وعده صادق، تصریح کرد: از مسئولان انتظار داریم که برای اجرای طرح نور در کنار پلیس باشند و این طرح که برای جلوگیری از بی‌حیایی است بر زمین نماند و نیروی انتظامی به تنهایی به دوش نکشد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

اقتداریابی دانشجویی در معادلات جهانی
سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱