مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران اعلام کرد:

اجرای برنامه‌های هفته کارگر با محوریت امیدآفرینی

تاریخ انتشارجمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۸:۰۲
کد مطلب : ۴۸۵۸۰۴
مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی مازندران گفت: برنامه‌های هفته کارگر با محوریت امیدآفرینی در شهرستان‌ها اجرا می‌شود.
۰
plusresetminus
اجرای برنامه‌های هفته کارگر با محوریت امیدآفرینی
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بلاغ، علی باقری پنجشنبه‌شب امروز در جلسه شورای اداری اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی مازندران که به صورت همزمان حضور روسای ادارات شهرستان‌ها به صورت وبیناری برگزار شد.

وی ضمن تأکید بر ضرورت توجه ویژه به هر چه باشکوه‌تر برگزار شدن هفته گرامیداشت کارگر در سطح استان، بیان کرد: ارج نهادن به مقام کارگر محدود به هفته کارگر نباید باشد و این مهم باید به صورت یک فرهنگ در جامعه شکل بگیرد.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی مازندران افزود: برنامه‌های متنوعی از قبیل تجلیل از کارگران نمونه، برپایی میزهای خدمت، دیدار با ائمه جمعه و فرمانداران، برگزاری جلسات جهاد تبیین، برگزاری جشنواره‌های ورزشی، برگزاری جشن‌های کارگری و... با محوریت امیدآفرینی باید در شهرستان‌ها نیز همگام با ستاد شکل گیرد.

ابوعلی مهدی‌زاده مدیر اجتماعی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی مازندران نیز در این جلسه بر ضرورت اجرای درست و مطلوب برنامه‌های هفته کارگر و هماهنگی ادارات شهرستان‌ها با اداره‌کل تأکید کرد.

احمد پویش مدیر امور تعاون اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی مازندران نیز در این جلسه به تبیین موارد تخصصی حوزه تعاون و لزوم اجرای آن در سطح شهرستان‌ها، به‌ویژه پیگیری در خصوص اجرای درست سند توسعه تعاون تأکید کرد.

انتهای خبر/
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

اقتداریابی دانشجویی در معادلات جهانی
سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱