معاون هماهنگ‌کننده سازمان فضای مجازی بسیج:

زرادخانه‌های بسیج مقابل تحریف حقایق فعال هستند

تاریخ انتشارپنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۰
کد مطلب : ۴۸۵۷۸۷
معاون هماهنگ‌کننده سازمان فضای مجازی بسیج با اشاره به اینکه در عملیات وعده صادق دیوار بازدارندگی اسرائیل فرو ریخت، گفت: زرادخانه‌های محتوایی فضای مجازی بسیج به شدت در برابر جریان تحریف حقایق فعال هستند.
۰
plusresetminus
زرادخانه‌های بسیج مقابل تحریف حقایق فعال هستند
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «بلاغ»، فرهاد نظریان عصر امروز در اختتامیه اولین جشنواره تولید محتوای فضای مجازی بصیر که در شهرستان فریدونکنار برگزار شد، اظهار کرد: عملیات وعده صادق سر فصلی مهم در تاریخ غرب آسیاست.

وی با اشاره به مشخصات عملیات وعده صادق بیان کرد: این عملیات محدود، اما مدرن و پیچیده و موفق بود و موجب برانگیختگی و شادمانی میلیون‌ها مسلمان و انسان آزادی‌خواه در منطقه و جهان شد که عزت‌شان برای ده‌ها سال لگدکوب شده است.

معاون هماهنگ کننده سازمان فضای مجازی بسیج با بیان اینکه بازدارندگی ۷۶ ساله رژیم صهیونیستی در عملیات وعده صادق فرو ریخت، افزود: ضربت ترکیبی که به رژیم صهیونیستی وارد شد، کف توانمندی‌های ایران بود و در مقابل، اسرائیل با حداکثر توانمندی‌های راداری و پدافندی نتوانست موشک‌ها و پهپاد‌های مهاجم را عقب براند.

این مسئول ادامه داد: فراتر از سه سامانه پدافندی گنبد آهنین، «فلاخن داود» و «پیکان» که از عهده «حملات ترکیبی ایران» بر نیامدند؛ سامانه پدافندی آمریکا، انگلیس، فرانسه هم امتحان بدی پس دادند.

نظریان با اشاره به اینکه این رویداد تاریخ‌سازِ وعده صادق، طی هفت دهه گذشته بی‌سابقه است افزود: دیوار بازدارندگی، در مقابل یک حمله محدود که بخش کوچکی از توانمندی‌های نظامی ایران هم شاید نبود، پیش چشم جهانیان فرو ریخت.

وی اظهار کرد: امنیت و ثبات نیم‌بند اسرائیل، دیگر به قبل از ۱۳‌آوریل (۲۵ فروردین) باز نخواهد گشت چرا که اسرائیل مذبوحانه به زیر پا افتاده و بشدت تقلا می‌کند.

معاون هماهنگ‌کننده سازمان فضای مجازی بسیج تصریح کرد: موشک‌های خوشه‌ای ایران، پایگاه‌های هوایی نواتیم و رامون در جنوب فلسطین اشغالی (منطقه نقب/ کمی دور‌تر از تأسیسات هسته‌ای دیمونا) را در هم کوبید تا این پیام را به مقامات رژیم بدهد که هیچ نقطه‌ای در اسراییل دور از دسترس ایران نیست.

این مسئول تصریح کرد: همراهی و پیوستگی میدتن و فضای مجازی و رسانه یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های عملیات وعده صادق است.

نظریان اضافه کرد: اینکه اسراییل ۱۰ روز در یک استرس و ترس وحشتناک شبانه‌روزی فرو رفته بود و ساکنان اسراییل، زندگی پناهگاهی را انتخاب کرده بودند، اقداماتی بود که فضای مجازی و رسانه عملیاتی کرده بود.
 

وی تصریح کرد: در حین عملیات هم بازتاب گسترده مشاهده موشک‌ها در آسمان‌های مختلف من جمله در آسمان سرزمین‌های اشغالی و یا انتشار بیانیه‌های سپاه‌ و ... هم از کارکردهای رسانه و فضای مجازی بود.

معاون هماهنگ‌کننده سازمان فضای مجازی بسیج تبیین و مقابله با تحریف حقایق عملیات وعده صادق وظیفه همه کنشگران آزاده جهان دانست و تصریح کرد: امروز پس از عملیات موفقیت‌آمیز وعده صادق وارد یک جنگ روایت شده‌ایم. جریان تحریف با تمام قوا وارد صحنه شده است تا این عملیات را در چشم جهانیان، مردم اسراییل و خصوصا مردم ایران خفیف و بی‌اثر جلوه دهد.

این مسئول با خطاب به کلیه فعالان حوزه تولید محتوا بیان کرد: آموزش و توانمندسازی را جدی بگیرید و به فنون جدید مثل بهره‌گیری از هوش مصنوعی در تولید محتوا مسلط باشید؛ مخاطب‌شناسی، دشمن‌شناسی و ایده‌پردازی مهم‌ترین ارکان تولید محتوای موثر است

نظریان خاطرنشان شد: محتوا را باید با راهبرد پیش برد و برای راهبرد نقشه راه محتوایی بلید ترسیم شود.

وی با بیان فعالیت‌های فضای مجازی بسیج تصریح کرد: بسیج‌ زرادخانه های قدرتمند محتوای رسانه‌ای و فضای مجازی را با ظرفیت‌های مردمی ایجاد کرده که امروز فضای مونولوگ و بزن‌درو را در عرصه مجاز و رسانه برای دشمن پایان داده است.

نظریان افزود: شناسایی، ایده‌پردازی، تولید و توزیع و آرشیوسازی محتوا جزو کارویژه‌های اصلی این زرادخانه‌هاست.

معاون هماهنگ‌کننده سازمان فضای مجازی بسیج گفت: شبکه کردن ظرفیت‌های توانمند مردمی در حوزه تولید محتوا و جریان‌سازی محتوایی روش قدرتمند بسیج است که امروز تبدیل به الگویی بزرگ شده و همگان از آن بهره می‌برند.

به گزارش بلاغ، آئین اختتامیه نخستین جشنواره تولیدات فضای مجازی بصیر با محوریت شهدای خطه‌ی مبارک فریدونکنار و کنگره ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید مازندران با حضور فرهاد نظریان معاون هماهنگ کننده سازمان فضای مجازی بسیج، کیوان صفی‌پور مسئول مرکز فضای مجازی سپاه کربلا مازندران، محمد برمر فرمانده سپاه فریدونکنار، سردار هادی بصیر برادر سردار شهید حاج حسین بصیر، خانواده شهید مدافع حرم محمد شالیکار، خانواده شهیده سلامت محبوبه امینی به همراه جمعی از خانواده‌های شهدا و فعالان فضای مجازی سراسر استان مازندران در مجتمع شهید رجایی فریدونکنار برگزار شد.
 

در نخستین جشنواره تولیدات فضای مجازی بصیر بیش از ۱۰۰ اثر ارسال شد که ۴۰ اثر به مرحله نهایی راه پیدا کرده و با داوری صورت گرفته هشت نفر به‌عنوان نفرات برگزیده این جشنواره معرفی و مورد تجلیل قرار گرفتند.
 
 

همچنین به پاس قدردانی از حضور معاون هماهنگ‌کننده سازمان فضای مجازی بسیج تندیس یادبود جشنواره از سوی برادر سردار شهید حاج حسین بصیر به ایشان اهدا شد.
 

انتهای خبر/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

وقتی کارگران سهمی از نمایش مسئولان هم ندارند
چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چیستی حسنات دنیا و آخرت
سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۷:۱۷
اقتداریابی دانشجویی در معادلات جهانی
سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱