تاریخ انتشارسه شنبه ۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۳
کد مطلب : ۴۸۱۲۵۴
مربی تیم ملی و رئیس هیات ورزشی مازندران گفت: ورزشکاران ایرانی در بازی‌های پارآسیایی هانگژو غیرت را معنی کردند و شایسته تقدیر و بهترین امکانات برای کسب افتخارات بیشتر هستند.
۰
plusresetminus
ورزشکاران ایرانی در بازی‌های پارآسیایی هانگژو غیرت را معنی کردند
به گزارش بلاغ، نقی مهدوی سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال هفت نفره و سرمربی تیم والیبال نشسته مازندران در جمع خبرنگاران درخصوص درخشش ورزشکاران کاروان ایران در هانگژو و کسب رتبه دوم، این موفقیت‌ها را نتیجه وفاق و همدلی و غیرت مثال زدنی در همه رشته‌های جانبازان و توان‌یابان دانست.
 نقی مهدوی مربی پیشکسوت در رشته‌های فوتبال هفت نفره و والیبال نشسته درخصوص کسب عنوان دومی بازی‌های پارآسیایی هانگژو گفت: تفکرات ورزشکاران بر پایه توکل و وفاق و همدلی بود و در حقیقت ورزشکاران ما در این آوردگاه مهم غیرت را معنی کردند.
وی با اشاره باینکه ملی پوشان مازندرانی با کسب مدال‌های ارزشمند در رشته‌های والیبال نشسته، پاراتکواندو، شطرنج و بسکتبال با ویلچر سهم موثری در کسب این جایگاه برای ایران داشتند، افزود: ورزش مازندران همواره جایگاه ویژه‌ای در ورزش ملی دارد و با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و با تکیه بر توجهات الهی و غیرت و انگیزه مثال زدنی، روزهای درخشان تری در انتظار ورزشکاران این استان است.
رئیس هیات ورزش‌های جانبازان و توان‌یابان مازندران در پاسخ به سووالی درخصوص وضعیت ایران در رقابت‌های پارالمپیک آینده تصریح کرد: جانبازان و توان یابان اثبات کردند هر چقدر حمایت بییشتر شود، افتخارات بیشتر و بزرگتر خواهد بود و به نظرم هیچ قله‌ای دور از دسترس ورزشکاران ما نیست.
مهدوی این نوید را داد که با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و با زمینه‌سازی برای تمرینات منظم و منسجم و حمایت همه جانبه مسوولان در رقابت‌های آینده مدال آوری فرا تصوری داشته باشیم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

وقتی کارگران سهمی از نمایش مسئولان هم ندارند
چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چیستی حسنات دنیا و آخرت
سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۷:۱۷
اقتداریابی دانشجویی در معادلات جهانی
سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱