تاریخ انتشارپنجشنبه ۳۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۹
کد مطلب : ۴۷۷۹۳۷
فرنگی‌کاران کشورمان در این دوره از مسابقات جهانی با حریفانی نامدار در یک گروه قرار دارند و مسیر آنها برای رسیدن به مدال سخت است.
۰
plusresetminus
قرعه‌های سخت و مسیری دشوار پیش روی ایرانی‌ها
به گزارش بلاغ، مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جهان از فردا به میزبانی بلگراد آغاز خواهد شد که قرعه‌کشی مسابقات انجام شد.

نگاهی کوتاه به قرعه کشتی‌گیران کشورمان نشان می‌دهد در برخی از اوزان شرایط سخت و مسیر رسیدن به مدال دشوار است. اگرچه فرنگی‌کاران ما در جهان و المپیک صاحب مدال شده‌‌اند اما با بازگشت روس‌ها قدرتمندان زیادی وارد میدان خواهند شد. ورزشکاران مطرح آذربایجان، صربستان، ترکیه و کوبا را هم نباید فراموش کرد که برخی از آنها با فرنگی‌کاران کشورمان در یک گروه قرار دارند.

الدنیز عزیزلی نفر اول جهان در وزن ۵۵ کیلوگرم با پوریا دادمرز در یک گروه قرار دارد. در وزن مهدی محسن‌نژاد هم قهرمانان جهان از قرقیزستان و ترکیه قرار دارند. شارشنبکوف و کمال نفرات دوم و سوم جهان هستند.

به نظر می‌رسد در این بین کار محمدرضا گرایی از همه سخت‌تر باشد چرا که ۳ مدال‌آور جهان و المپیک در گروه او قرار دارند. حسرت جعفراف دارنده مدال برنز جهان از آذربایجان، ابراهیم السید دارنده مدال برنز المپیک از مصر و لوئیز اورتا سانچز قهرمان وزن ۶۰ کیلوگرم المپیک از کوبا نیز در گروه گرایی قرار دارند.

محمدعلی گرایی در همان مبارزه اول حریفی از روسیه را پیش رو دارد که در صورت برتری باید برای رسیدن به طلا مدال‌آوران جهان و المپیک را از پیش رو بردارد. محمدهادی ساروی و امین میرزازاده هم همانند سایر کشتی‌گیران کشورمان با چهره‌های نامدار در یک گروه قرار دارند.

بعد از نتایج ضعیف کشتی آزاد حالا نگاه‌ها به کشتی فرنگی است. باید دید شاگردان حسن رنگرز در این یک سال چه کرده‌اند و روی تشک چه نمایشی خواهند داشت.

انتهای پیام/
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

اقتداریابی دانشجویی در معادلات جهانی
سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱