تاریخ انتشارجمعه ۳۰ تير ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
کد مطلب : ۴۷۴۰۵۱
۰
plusresetminus
اصلاح‌طلبان با ناکارآمدی خود فرصت‌ها را تباه و مردم را ناامید کردند
به گزارش بلاغ؛ روزنامه اعتماد روز گذشته گفت وگویی از دبیرکل حزب اصلاح‌طلب کارگزاران با یکی از سایت‌های خبری اصلاح‌طلب را بازنشر کرده که از نکات قابل توجه این گفت وگو اذعان او به ناکارآمدی اصلاح‌طلبان و هدردادن فرصت‌ها در مدیریت تهران، مجلس و ریاست جمهوری روحانی است. با این حال این فعال سیاسی اصلاح‌طلب مدعی شده که مردم می‌توانند صحنه را تغییر دهند و دوباره قدرت را به اصلاح‌طلبان برگردانند!
دبیرکل حزب اصلاح‌طلب کارگزاران در بخش‌هایی از این گفت‌و‌گو اذعان کرده است: «برخي در حاكميت علاقه‌مند به محو ما بودند و ما خودمان در همان مسير قدم زديم. ما همان‌ كاري را كرديم كه آنها مي‌خواستند. وقتي همه ما با هم و بدون شكاف در انتخابات شوراها، شركت كرديم در تهران سه هزار راي آورديم. مردمي كه چهار سال قبل از آن يك ميليون و ۷۵۰ هزار راي به آقاي محسن ‌هاشمي دادند، تصميم گرفتند راي ندهند. در شوراي شهر ۱۳۹۶، ۲۱ عضو شوراي شهر تهران، از اصلاح‌طلبان انتخاب شدند. ۴ سال تهران در اختيار ما بود، آيا شما در اين ۴ سال حس كرديد كه اقدام خاصي انجام داديم؟ اگر ملت فرصتي به شما مي‌دهد و شما از آن فرصت استفاده نمي‌كنيد، انتظار داريد دوباره ملت به شما فرصت بدهد؟ اگر ما در تهران، شهردار انتخاب مي‌كرديم كه در آخر دوره، شما احساس مي‌كرديد اصلاح‌طلبان براي تهران كار مهمي كردند، آيا انتخابات همين وضع را پيدا مي‌كرد؟‌ وقتي در مجلس نهم فراكسيون معتبري نداشتيم اما در مجلس دهم فراكسيون ۱۲۰ نفره به رياست آقاي عارف تشكيل شد و آقاي روحاني هم رئيس‌جمهور بود، آيا از فرصت تاريخي استفاده كرديم يا نكرديم؟»

هرچه لازم است در مذاکره بدهید تا توافق شکل بگیرد!
روزنامه آرمان ملی روز گذشته در مطلبی نوشت: «برخی در داخل کشور همواره به دیگران چنگ و دندان نشان می‌دهند و تلاش می‌کنند با چنین زبانی با کشورهای دنیا حرف بزنند. این در حالی است که در ما درگذشته یک‌بار نرمش نشان دادیم و نتیجه مثبت آن را دریافت کردیم. ما باید در مسیر همان نرمش قهرمانانه و مذاکره قرار بگیریم. بدون تردید تنها از این راه است که می‌توانیم به خواسته‌های خود دست پیدا کنیم.مذاکره نیز به معنای گفت‌وگو و دادوستد است. به همین دلیل مواردی که لازم است به دست بیاوریم را به دست بیاوریم و مواردی که لازم است به‌طرف مقابل بدهیم را بدهیم تا مذاکره به نتیجه برسد. این تنها راه پیشرفت یک ملت است.»

ادعای گزاف این روزنامه که در کمال جسارت مدعی شده ما درگذشته یک‌بار نرمش نشان دادیم و نتیجه مثبت آن را دریافت کردیم (توافق برجام) در حالی است که بی‌حاصلی توافق برجام در نتیجه اعتماد بیش از حد به آمریکا و اروپا و عدم اخذ تضمین مناسب از طرف مقابل مورد اعتراف سیاستمداران دولت روحانی نیز قرار گرفت و برای عموم مردم نیز عیان شد. بنابراین به نظر می‌رسد کسانی که همواره بر طبل دیپلماسی و گفت وگو با جهان می‌کوبند و کباده دفاع از منافع ملی می‌کشند، نتیجه مثبت را فقط در دستیابی به یک توافق به هر قیمتی می‌دانند و کاری به ثمره آن برای ملت ایران ندارند! و در راه «توافق برای توافق» حاضرند هرچه لازم است دودستی به طرف مقابل تقدیم کنند!
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خون مظلومان غزه روشنگری می‌کند
يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
جهان اسلام مدیون صادق آل محمد(ص) است
شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۵
ثبت‌نام ۱۴ هزار کارجو و کارفرما در سامانه شغل
يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۵:۱۴
مدیران به جایگاه رسانه‌ها توجه کنند
جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۶
اندیشه شهید مطهری برای جوانان تبیین شود
پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۸
اقتداریابی دانشجویی در معادلات جهانی
سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷