تاریخ انتشارسه شنبه ۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۰
کد مطلب : ۴۶۸۵۴۰
آمار وحشتناک جدید نشان می‌دهد که صدها دانشجو در محوطه دانشگاه‌ها در سراسر انگلیس مورد تجاوز و یا آزار جنسی قرار گرفته‌اند.
۰
plusresetminus
گزارشی جدید از آزار و تجاوز جنسی در دانشگاه‌های انگلیس
به گزارش بلاغ، پایگاه «اکسپرس» گزارش داد: درخواست آزادی اطلاعات از نیروهای پلیس در سراسر انگلیس آمار وحشتناکی را در مورد اتهامات تجاوز و آزار جنسی در دانشگاه‌ها نشان می‌دهد. تحقیقات نشان می‌دهد که صدها دانشجو و کارمند ظاهرا در محوطه دانشگاه‌ها در انگلیس مورد تجاوز و یا آزار جنسی قرار گرفته‌اند. از سال ۲۰۱۹ تاکنون دست‌کم ۳۷۰ مورد آزار جنسی در محوطه دانشگاه‌ها به ۲۴ واحد پلیس در انگلیس گزارش شده است؛ گزارش‌هایی از حدود ۳۲۰ تجاوز جنسی در محوطه دانشگاه در همان دوره گزارش شده است.

این گزارش بر اساس درخواست آزادی اطلاعات از نیروهای پلیس در سراسر انگلیس فاش شده است. ارقام واقعی احتمالاً به‌طور قابل‌توجهی بالاتر است، زیرا برخی تخلفات از این آمار حذف شده است. «جمیما اولچاوسکی»، مدیر اجرایی خیریه حقوق زنان انجمن فاوست، گفت: ما در یک بیماری همه‌گیر خشونت جنسی زندگی می‌کنیم. تعداد گزارش شده از تجاوزات و آزار جنسی که در محوطه دانشگاه‌ها روی داده، وحشتناک است. با این حال، می‌توان فرض کرد که این اعداد تنها نوک کوه یخ هستند. پلیس اسکس ۴۲ گزارش تجاوز جنسی را بین یکم ژانویه ۲۰۱۹ تا ۲۷ دسامبر ۲۰۲۲ ثبت کرده‌اما تنها چهار اتهام وجود داشته است؛ این واحد پلیس ۲۹ گزارش آزار جنسی را در همان دوره ثبت کرد که هیچ اتهامی برای آنها ثبت نشده است. 

سخنگوی دانشگاه‌های انگلیس گفت: حادثه خشونت جنسی در محوطه دانشگاه بسیار زیاد است؛ دانشگاه‌ها به عنوان بخشی از وظیفه خود در مراقبت از دانشجویان، همه گزارش‌های مربوط به آزار، خشونت یا سوءاستفاده را بسیار جدی می‌گیرند و متعهد هستند که به مکان‌های امن‌تری برای زندگی، کار و تحصیل تبدیل شوند. نتایج این تحقیق نشان می‌دهد که برای پایان دادن به آزار جنسی در همه فضاها، از جمله دانشگاه‌ها، باید اقدامات بیشتری انجام شود.
 
منبع : خبرگزاری میزان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

شهدای مدافع حرم بهترین الگو برای جوانان
سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۶:۳۱
راهبرد گروه‌های جهادی تحقق شعار سال باشد
دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۴
سازماندهی ۱۷۵ گروه جهادی در سوادکوه
دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۵
ناقوس مرگ در «انجیلسی»
سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شایسته‌گزینی همچنان در انتظار نوبت
دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴