تاریخ انتشارجمعه ۱۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۲
کد مطلب : ۴۶۸۰۴۵
رئیس مرکز اسناد انقلاب اسلامی گفت:ایران استقلال خود را تحکیم و استقلال بسیاری از کشورهای دوست را تثبیت کرد و آموزه مقاومت جوانان فلسطینی را دیدیم.
۰
plusresetminus
ایران استقلال خود را تحکیم و استقلال بسیاری از کشورهای دوست را تثبیت کرد
به گزارش بلاغ، حجت‌الاسلام مصطفی پورمحمدی در مراسم سالگرد آیت‌الله عبدالله نظری و گرامیداشت پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: پیروزی انقلاب اسلامی نعمت عظمایی بود و آیت‌الله نظری به عنوان خادم الشریعه، تلاش‌گر، مردم‌دار، از پیشتازان بزرگداشت غدیر بودند.

وی افزود: رسالت تربیت بندگان خدا بر عهده علما است و نعمت ایمان و بندگی از بزرگترین نعمات است و هدایت در این مسیر بالاترین اثر و نقش دارد و این معلم بزرگوار بود و پیامبری برای منطقه بود و علما ورثه انبیا هستند.

رئیس مرکز اسناد انقلاب اسلامی تاکید کرد: حیات یک جامعه به حیات فکری، معنوی و اخلاقی آن است و علما رسالت حیات‌بخشی دارند و به جامعه، زندگی، معنا و هویت می‌دهند، 

پورمحمدی افزود: امام راحل یک ملت سرافکنده را در جهان عزت داد در حالی که ما حق توحش به خارجی‌ها می‌دادیم و کشور عربی ما را برادر یهود و دشمن فلسطین می‌نامیدند.

وی خاطرنشان کرد: عظمتی که امروز جمهوری اسلامی خلق کرد مورد اعتراف دشمنان است.

رئیس مرکز اسناد انقلاب اسلامی تصریح کرد: گرفتاری‌های ما زیاد است و ببینیم گرفتاری‌های ما بهای چیست و آیا این گرفتاری‌ها بابت ضعف و عقب‌ماندگی ما است و یا داستان چیز دیگری است که مقام معظم رهبری در سخنان اخیر فرمودند که گرفتاری ما بخاطر اقتدار و توانمندی و پیشرفت‌های ملت ما است و رتبه‌ها و آمار‌ها فوق‌العاده است و جمهوری اسلامی ایران موفقیت‌های زیادی را کسب کرد.

این مسئول به نظر یک کارشناس که سفیر هم بود، اشاره و اظهار کرد: این کارشناس آمریکایی بیان کرد که تحریم‌ها و فشارهای مختلف کردیم ولی ایران قدرت مقابله با آمریکا را دارد و بدترین تحریم‌ها را انجام دادیم ولی ایران توانمندی خود را نشان داد.

پورمحمدی گفت: ایران نوزدهمین قدرت اقتصادی جهان با همه فشارها  است و اگر دشمنی علیه ملت انجام ندهند، ایران دست‌نیافتنی می‌شود. 

وی تاکید کرد: ایران استقلال خود را تحکیم و استقلال بسیاری از کشورهای دوست را تثبیت کرد و آموزه مقاومت جوانان فلسطینی را دیدیم و دفاع مقدس به ملت‌ها نشان داد که ملت دست خالی در برابر دشمنی با همه پشتیبانی‌ها می‌تواند به پیروزی برسد.

رئیس مرکز اسناد انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: ۸هزار مگاوات تولید برق قبل از انقلاب داشتیم و امروز ۸۰ هزار مگاوات برق نصب‌شده داریم و نیروگاه‌ها را خودمان می‌سازیم و قدرت نظامی و توانمندی‌ها را فرزندان کشور انجام دادند و ملت وقتی هویت و شخصیت پیدا می‌کند، قدرت تولید می‌شود.

این مسئول افزود: دغدغه مردم جدی و درست است ولی قرار نیست توانایی‌های خودمان را نبینیم و دشمن از بخش پُر لیوان نگران است و نمی‌خواهد بخش خالی پر شود و جریان قدرتمند مردم‌سالاری در حال انجام است.

پورمحمدی تصریح کرد: باید با جوانانمان صحبت کنیم و اطلاعات درست بدهیم و جوانان فهیم و عاقل ما تشخیص می‌دهند.

رئیس مرکز اسناد انقلاب اسلامی در پایان تصریح کرد: شعار حقوق‌بشر را دیگران به دروغ بیان می‌کنند و در جنگ جهانی دوم ۶۰ میلیون از طرف خودشان کشتند و یا حقوق زن را مطرح می‌کنند در حالی که زن برای آنها ابزار و کالا است و یک روز منافع آنها به خطر بیافتد همه را نابود می‌کنند و جمهوری اسلامی عزت و شخصیت داد و ملت ما افتخار‌ها آفرید.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

شهدای مدافع حرم بهترین الگو برای جوانان
سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۶:۳۱
راهبرد گروه‌های جهادی تحقق شعار سال باشد
دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۴
سازماندهی ۱۷۵ گروه جهادی در سوادکوه
دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۵
ناقوس مرگ در «انجیلسی»
سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شایسته‌گزینی همچنان در انتظار نوبت
دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴