تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۰
کد مطلب : ۳۹۶۰۹۹
معاون فنی و نظارت سازمان نظام پزشکی با انتقاد از تعرفه‌های پزشکی گفت: در حوزه سلامت پزشکان باید همواره به فکر توسعه و بروز شدن باشند.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ،محمد جهانگیری معاون فنی و نظارت سازمان نظام پزشکی در گفت‌وگو با خبرنگار  ضمن انتقاد از تعرفه‌های پزشکی اظهار داشت: در حوزه سلامت پزشکان باید همواره به فکر توسعه و بروز شدن باشند.

وی با بیان اینکه پزشکان برای بروز شدن نیازمند هستند تا در کنگره‌های خارجی شرکت کنند و هزینه‌های آن را خود بپردازند گفت: چرا که اگر این هزینه‌ها را نپردازیم و تجهیزات را بروز نکنیم در یک بازه زمانی نمی‌توانیم همه عقب ماندگی‌ها را جبران کنیم.

جهانگیری تصریح کرد: به روز شدن پزشکان نیازمند زمان و هزینه است و به طور مثال برای این منظور باید کنگره تشکیل شود یا پزشک جهت گذراندن دوره‌های علمی به خارج از کشور اعزام شود و نباید در این بخش غفلت کرد چرا که در غیر این صورت بار آن بر دوش مردم خواهد بود.

معاون فنی و نظارت سازمان نظام پزشکی با اشاره به بدهی‌های بیمه‌ها به مراکز درمانی گفت: مسوولان باید در این زمینه با یکدیگر همفکری و در نهایت اولویت‌بندی داشته باشند، درست است که منابع محدود است اما زمانی که منابع کم است، اولویت بندی معنا می‌یابد.

وی در پایان گفت: تعرفه‌های پایین پزشکان از یک سو و طلب آن‌ها از مراکز درمانی از جمله دغدغه‌های همیشگی این قشر محسوب می‌شود.

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

جهان اسلام مدیون صادق آل محمد(ص) است
شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۵
امام صادق‌(ع) و جوانان
جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۶:۵۸
اقتداریابی دانشجویی در معادلات جهانی
سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱