تاریخ انتشارشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۲
کد مطلب : ۳۷۴۰۳۰
نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی درباره شهر شدن یکی از روستاهای بخش گهرباران، گفت: شهر شدن روستاها بدون پیوست فرهنگی اشتباه است.
۰
plusresetminus
شهر شدن روستاها بدون پیوست فرهنگی اشتباه است/هزاران دلیل برای مخالفت با انتقال آب خزر
به گزارش بلاغ، محمد دامادی در جلسه شورای اداری میاندورود با بیان اینکه۵۰۰ روز به پایان نمایندگی این دوره مانده است، اظهار کرد: در شرایط سخت امروز مدیریت کردن کار بسیار سختی است.

وی با بیان اینکه وقتی می‌گوییم آب دریای خزر انتقال پیدا نکند به هزاران دلیل است، تصریح کرد: ۱۴ سال زمان می‌برد تا این پروژه اجرا شود و با محاسبه سرانگشتی که کردم قیمت تمام شده یک مترمکعب آب ۲۵ هزار تومان خواهد شد.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه صحبت کردن و باید باید گفتن ساده است، خاطرنشان کرد: باید ببینیم نیاز آبی سمنان چقدر است و بدانیم چه مقدار بهره‌وری قرار است در سمنان صورت بگیرد.

دامادی درباره شهر شدن طبقده، بیان کرد: شهر شدن روستاها بدون پیوست فرهنگی اشتباه است، ما با شهر شدن رشد نکردیم بلکه با تلاشمان رشد می‌کنیم، من به تک‌تک روستاها بدهکارم و به خواست مردم تمکین می‌کنم ولی از نظر مهندسی اینکار را قبول ندارم و طبقده از این بابت متضرر خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: تعریض جاده گهرباران در دولت دهم با ۳ میلیارد تومان بودجه شروع شد و با تغییر دولت به تاخیر افتاد ولی همچنان در حال پیشرفت است ولی در زمان شروع آمدند جلوی کار را گرفتند و گفتند که کار انتخاباتی است اما با این حال پیگیری کردیم و کار را پیش بردیم.

دامادی خطاب به مدیران، گفت: گزارش دقیق از وضعیت شهرستان با آمار دقیق در حوزه‌های مختلف داشته باشید.

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در جلسات افتتاحیه حلاوت مراسم‌های خودمان را بهم نزنیم، اگر در دفاع مقدس ناامید بودیم شکست می‌خوردیم؛ روحیه انقلابی و مقاومت دلیل پیروزی یک سرباز ایرانی مقابل یک تیپ دشمن بود.

دامادی گفت: ما بدون صادرات نفت هم می‌توانیم کشور را اداره کنیم به شرط اینکه همبستگی داشته باشیم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

اقتداریابی دانشجویی در معادلات جهانی
سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱