تاریخ انتشارچهارشنبه ۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۶
کد مطلب : ۳۶۳۷۱۵
در راستای گسترش و ترویج فرهنگ حسینی با محوریت زنده نگه داشتن یاد و خاطره ی واقعه بزرگ عاشورا، چهارمین اجتماع بزرگ عاشورایی حراست دستگاه های اجرایی مازندران با حضور نزدیک به ۲ هزار نفر از مدیران، کارکنان و کادر حفاظت فیزیکی واحدهای حراستی استان مانند سنوات گذشته در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) شهرستان ساری برگزار شد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ،در راستای گسترش و ترویج فرهنگ حسینی با محوریت زنده نگه داشتن یاد و خاطره ی واقعه بزرگ عاشورا، چهارمین اجتماع بزرگ عاشورایی حراست دستگاه های اجرایی مازندران با حضور نزدیک به ۲ هزار نفر از مدیران، کارکنان و کادر حفاظت فیزیکی واحدهای حراستی استان مانند سنوات گذشته در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) شهرستان ساری برگزار شد.


در این مراسم که با حضور مدیرکل و قائم مقام و معاونین اداره کل اطلاعات استان، مدرسین مرکز علمی و کاربردی حراست کل و تعدادی از مدیران و معاونین ادارات کل برگزار شد، حجت الاسلام دارستانی مدرس حوزه و دانشگاه پیرامون دشمن شناسی، ضرورت توجه به حرکت آهسته و پیوسته شیطان برای نفوذ در انسان، شناخت راه از بیراهه در مواقع حساس و داشتن بصیرت، نقش شیطان درونی و بیرونی در انحراف انسان و دلایل رویارویی دشمنان با امام حسین(ع) سخنانی را ایراد و عنوان نمودند میدان کربلا صحنه مبارزه امام حسین (ع) با شیطان بوده است .


در این اجتماع بزرگ که با قرائت قرآن توسط یکی از قاریان مطرح کشور و قرائت زیارت عاشورا توسط یکی از مسئولین حراستی آغاز گردید با اقامه نماز جماعت ظهر وعصر به امامت حجت الاسلام حیدری مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان و مداحی و ذکر مصیبت حضرت ابا عبدا... الحسين عليه السلام توسط برادر تحویلدار پایان یافت.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

چرا دانشجویان شعار مرگ بر آمریکا سر می‌دهند؟
سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پوشش‌ ارزش زن را بالا می‌برد
دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۷:۵۰
راهبرد گروه‌های جهادی تحقق شعار سال باشد
دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۴
سازماندهی ۱۷۵ گروه جهادی در سوادکوه
دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۵
ثبت‌نام ۱۴ هزار کارجو و کارفرما در سامانه شغل
يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۵:۱۴
ناقوس مرگ در «انجیلسی»
سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شایسته‌گزینی همچنان در انتظار نوبت
دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴