تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۸
کد مطلب : ۳۵۹۵۷۷
بازیگر "ستایش 3" گفت: قسمت سوم ستایش حدودا 30 سال بعد را روایت می کند. داریوش ارجمند و تقریبا بازیگران قسمتهای قبلی در آن حضور دارند. گریمورهای خوبی در این مجموعه حضور دارند که توانسته اند در ارائه نقش و سن شخصیتها موفق عمل کنند.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ،به گزارش افکارنیوز، مهدی میامی بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون درباره وضعیت کاری در سال 97 گفت: سال 96 یکی از بدترین سالهای زندگی ام بود اما سال 97 خوشبختانه با امید شروع شده است که امیدوارم سال خوبی داشته باشیم.

وی در همین راستا افزود: متاسفانه شرایط اقتصادی به جایی رسیده است که بازیگران به بسیاری از مسائلی که به آن معتقد نیستند تن می دهند به همین دلیل نیز به سمت تجارت و جذب اسپانسر در آثار و تولیدات تن داده اند و این موضوع رایج شده است.

این بازیگر درباره جذب اسپانسر توسط بازیگران اظهار کرد: در شرایط فعلی سینمای ایران نمی توان کار درست و نادرست را از هم تشخیص داد و گاهی هنرمند از روی ناچاری و گذران معیشت خود کارهای سطحی را بازی می کند. کارهای ناشایست زیاد شده چون بیکاری برای بازیگران زیاد شده است و کار نیست.

میامی با اشاره به جشن بازیگر و دلیل غیبت بسیاری از نامزدها افزود: بسیاری از این بازیگران در حال کار در نمایشها، سریالها و فیلمهای خود بوده اند و این که گفته می شود کاندیداها و بازیگران این جشن را تحریم کرده اند من اطلاعی ندارم و نشنیده ام.

وی درباره فعالیت های خود بیان کرد: در قسمت سوم سریال ستایش به کارگردانی سعید سلطانی بازی می کنم که این روزها مراحل فیلمبرداری را سپری می کند. فیلمبرداری ستایش 3 از 11 فروردین شروع شده است و تولید آن همچنان ادامه دارد. این سریال در تهران فیلمبرداری می شود و تا جایی که من فیلمنامه را خوانده ام و مربوط به بازی من است پروژه در تهران فیلمبرداری خواهد شد.

بازیگر "ستایش" ادامه داد: قسمت سوم ستایش حدودا 30 سال بعد را روایت می کند. داریوش ارجمند و تقریبا بازیگران قسمتهای قبلی در آن حضور دارند. گریمورهای خوبی در این مجموعه حضور دارند که توانسته اند در ارائه نقش و سن شخصیتها موفق عمل کنند برخلاف بسیاری از کارها که دستمزد خوب به گریمور نمی دهند و ناموفق هم هستند.

وی درباره نقشش در ستایش 3 توضیح داد: نقشی که در ستایش یک داشتم و در ستایش 2 زندانی شد اینک در ستایش 3 همان شخصیت در حالی که 20 سال زندان را پشت سر حضورش در سریال ادامه دارد. این نقش را بسیار دوست دارم و فکر میکنم قسمت سوم ستایش از قسمت اول بهتر باشد و بیشتر مورد استقبال قرار گیرد به خصوص که سعید مطلبی بسیار خوب می نویسد.

میامی درباره دیگر فعالیت های خود خاطرنشان کرد: در سریال "بانو" بازی کردم که متاسفانه متوقف شده است و یک نمایشنامه آمریکایی با نام "شجاع" را به روی صحنه خواهم برد که بازیگران آن هنوز مشخص نشده اند.

 

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

پوشش‌ ارزش زن را بالا می‌برد
دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۷:۵۰
خون مظلومان غزه روشنگری می‌کند
يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
سازماندهی ۱۷۵ گروه جهادی در سوادکوه
دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۵
ثبت‌نام ۱۴ هزار کارجو و کارفرما در سامانه شغل
يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۵:۱۴
مدیران به جایگاه رسانه‌ها توجه کنند
جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۶
شایسته‌گزینی همچنان در انتظار نوبت
دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
اقتداریابی دانشجویی در معادلات جهانی
سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰