تاریخ انتشارچهارشنبه ۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۰
کد مطلب : ۳۵۷۲۱۵
مدیر جمعیت هلال‌ احمر جویبار گفت: کمپ نوروزی با حضور امدادگران به‌صورت 24 ساعته از 28 اسفندماه آغاز و تا 15 فروردین به مسافران خدمت‌رسانی می‌کند.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل از جویباران،محمدرضا صابری طی گفتگویی از آغاز به پایگاه نوروزی هلال‌ احمر در شهر جویبار خبر داد و گفت: کمپ نوروزی از 28 اسفندماه آغاز و تا 15 فروردین به مسافران خدمت‌رسانی می‌کند.

وی افزود: این کمپ نوروزی دارای ایستگاه راهنمایی مسافران، کودک، سعادت یا خیمه نماز، سلامت اجتماعی و نخبگان شهرستانی است.

مدیر جمعیت هلال‌ احمر جویبار تصریح کرد: ایستگاه سلامت اجتماعی با همکاری اداره بهزیستی شهرستان با انجام ارائه مشاوره‌های رایگان برای مسافران در نظر گرفته‌شده است و ایستگاه نخبگان، به نخبگان ورزشی، فرهنگی، علمی و ... تعلق دارد که با تصاویر و معرفی آنان برای مسافران به نمایش گذاشته می‌شود.

این مسئول به دو امدادگر سیار موتوری در این ایام اشاره و عنوان کرد: یکی از این امدادگران سیار موتوری در حوزه شهری و امدادگر دیگر در منطقه گردشگری ساحل چپکرود فعالیت خواهد کرد.

صابری بیان کرد: ایستگاه امداد جاده‌ای هلال‌ احمر نیز در مسیر کوهی خیل به بهنمیر مستقر و آماده خدمت‌رسانی است.

وی از مسافران و مردم شهرستان جویبار خواست در صورت لزوم جهت حضور نیروهای امدادگر هلال‌احمر با تلفن 112 و یا با شماره 42533220 به‌صورت مستقیم با مرکز فرماندهی عملیات هلال‌ احمر این شهرستان ارتباط برقرار کنند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

اقتداریابی دانشجویی در معادلات جهانی
سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱