تاریخ انتشارشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۷
کد مطلب : ۳۵۴۶۹۷
مدیرآموزش و پروش محمودآبا با اشاره 3 ساله شدن هنرستان‌ها گفت: فراهم نمودن تجهیزات استاندارد، اصلی‌ترین نیاز و مطالبه هنرستان‌های محمودآباد است.
۰
plusresetminus
تجهیزات استاندارد اصلی‌ترین نیاز هنرستان‌های محمودآباد
به گزارش بلاغ، به نقل از آوای‌شمال، مرتضی نصری در حاشیه افتتاح نمایشگاه دستاوردهای هنرجویان هنرستان غیردولتی آفرینش محمودآباد در گفت‌وگو با خبرنگار ما، اظهار کرد: مدیران و معاونین هنرستان‌ها باید به صورت علمی به اهداف دوره‌های تحصیلی براساس اسناد بالادستی آشنا باشند و تمامی برنامه ریزی‌ها طوری طراحی شود که خروجی‌های ما با کسب آموزش و مهارت لازم هنرجویانی باشند تا آمادگی مناسب را در جهت راه اندازی کسب و کار و ایجاد اشتغال برای خود داشته باشند.

وی طرح هنرستان بازار و برگزاری نمایشگاه‌های عرضه و فروش دست ساخته‌های هنرجویان را از طرح‌های اجرایی مهم هنرستان‌ها نام برد و یادآور شد: این طرح در جهت عرضه فروش تولیدات هنرستان‌ها و اجرای تبصره 75 قانون بودجه (آموزش همراه با تولید) برنامه‌ریزی شده است که موجب تقویت اعتماد به نفس و تشویق هنرجویان در جهت کسب تجربیات لازم در ورود به بازار کار می‌شود.

نصری نقش هنرستان‌ها را در تأمین نیروی کارآمد و متخصص بسیار مهم و ضروری دانست و تصریح کرد: همه ما باید دست در دست هم دهیم تا با استفاده از تمامی ظرفیت‌های موجود، هنرستان‌ها را تجهیز و تقویت کنیم که این هنرستان‌ها بتوانند نیروی کار متخصص را برای کشور تربیت کنند.

مدیر آموزش و پروش محمودآباد در پایان گفت: با توجه به سه ساله شدن هنرستان‌ها و استقرار پایه دوازدهم، کمیته ویژه‌ای در آموزش و پرورش شهرستان جهت رفع مشکل کمبود فضای کارگاهی و همچنین کمبود تجهیزات تشکیل شده است که امیدواریم بتوانیم با مساعدت اداره کل و همراهی خیران در جهت رفع این کمبودها گام برداریم.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

اقتداریابی دانشجویی در معادلات جهانی
سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱