تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۵
کد مطلب : ۳۴۸۸۱۲
رئیس کمیته اتحادیه‌های قنادان مازندران گفت: با کاهش سود قنادان، از افزایش قیمت شیرینی در بازار شب عید جلوگیری و شاهد ثبات قیمت خواهیم بود.
۰
plusresetminus
نرخ‌ شیرینی شب عید افزایش نمی‌یابد/فعالیت 1300 قنادی در مازندران
سیدابراهیم حسینی در گفت‌وگو با بلاغ، درباره وضعیت قیمت شیرینی در بازار شب عید اظهار کرد: طی ماه اخیر شاهد افزایش نرخ ارز و متعاقبا افزایش قیمت برخی از مواد اولیه هستیم.

وی افزود: تصمیم بر این شد تا علیرغم افزایش قیمت مواد اولیه، با کاهش سود قنادان، از افزایش قیمت شیرینی در بازار شب عید جلوگیری و شاهد ثبات قیمت خواهیم بود.

رئیس کمیته اتحادیه‌های قنادان مازندران خاطرنشان کرد: این تصمیم با مشارکت تمامی قنادان و با هدف ثبات قیمت در بازار شب عید و حمایت از وضعیت معیشتی اقشار کم‌درآمد انجام شده است.

این مسؤول بیان کرد: یک‌هزار و 300 قنادی در استان مازندران در حال فعالیت هستند که از این میزان، 700 واحد کارگاهی و 600 واحد فروشگاهی است.

حسینی یادآور شد: در مرکز استان نیز 150 قنادی مشغول فعالیت هستند که از این تعداد، 80 واحد کارگاهی و 70 واحد مابقی نیز فروشگاهی هستند.

وی افزود: هفته‌های پایانی سال، ایام مطلوب و خوشایندی برای فعالان عرصه کسب و کار به شمار می‌رود.

رئیس کمیته اتحادیه‌های قنادان مازندران گفت: در این میان شیرینی شب عید از نمونه محصولاتی به شمار می‌رود که همواره جزئی جدایی‌ناپذیر از سفره عید باستانی نوروز ایرانی‌ها محسوب می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

امام صادق‌(ع) و جوانان
جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۶:۵۸
وعده‌ صادقی دیگر، نامه‌ای که ۱۰ سال از آن گذشت
پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
اقتداریابی دانشجویی در معادلات جهانی
سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱