تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۰
کد مطلب : ۳۲۴۱۱۴
فرمانده قرارگاه منطقه‌ای غدیر نیروی زمینی سپاه گفت: حضور عاشقانه بیش از 20 میلیون زائر از سراسر جهان اسلام در حماسه پیاده‌روی اربعین بهترین نمونه پیروزی خون بر شمشیر در عصر جاهلیت مدرن دوران ما است.
۰
plusresetminus
حضور 20 میلیون زائر در پیاده‌روی اربعین نشانه پیروزی خون بر شمشیر است
به گزارش بلاغ، سردار علی شالیکار طی گفت‌وگویی اظهار کرد: حضور عاشقانه بیش از 20 میلیون زائر از سراسر جهان اسلام در حماسه پیاده‌روی اربعین بهترین نمونه پیروزی خون بر شمشیر در عصر جاهلیت مدرن دوران ما است.

وی افزود: این رویکرد معنوی نشان می‌دهد القائات شیطانی اردوگاه غرب هیچ‌گاه قادر به زدودن یاد و نام امام حسین(ع) از فکر و اندیشه آزادگان جهان نیست.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای غدیر نیروی زمینی سپاه با انتقاد از اقدام خائنانه رسانه‌های غربی در سانسور خبری حماسه جهانی لبیک یاحسین(ع) گفت: امپراطوری حاکم بر بنگاه‌های خبرپراکنی استکباری، ناجوانمردانه از کنار این حماسه بی‌نظیر سالانه می‌گذرند اما غافل از اینکه زلال جاری عاشورا با عبور از طوفان حوادث روزگار هم‌چنان در رگ و خون انسان‌های روشن ضمیر خودنمایی می‌کند و هرچه دشمنان برای مخفی نگه‌داشتن این حماسه‌ها تلاش کنند، عطش جهانی برای برقراری ارتباط با اردوگاه حسینی بیشتر می‌شود.

شالیکار تصریح کرد: مغناطیس عشق به حسین(ع)، جلوه‌ای از اراده الهی برای اثبات حقانیت شیعه مظلوم و زمینه‌ساز حکومت جهانی قائم آل محمد(ص) است و راهپیمایان اربعین افسران جنگ نرم در میدان کارزار با مظاهر کفر و شرک و نفاق و تکفیر و هم‌چون یاران حضرت سیدالشهداء(ع) محبوب و مأجور پیشگاه حق تعالی هستند.

وی بیان کرد: راهپیمایان حماسه آفرین اربعین، پیاده نظام مقاومت اسلامی و هم‌چون خار در چشم آمریکا، اسرائیل و نوکران منطقه‌ای آنانند.

مشاور عالی رییس ستاد امر به معروف و نهی از منکر مازندران از دستگاه‌های فرهنگی خواست با هوشمندی زوایای پیدا و پنهان حماسه اربعین را مورد تبیین و بررسی قرار دهند و از نکات ارزشمند این همایش جهانی بهره‌برداری لازم را انجام دهند و از نتایج این حماسه بزرگ برای توسعه و ترویج معروفات در طول سال استفاده کنند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

اقتداریابی دانشجویی در معادلات جهانی
سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱