تاریخ انتشاردوشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۲
کد مطلب : ۳۲۳۸۵۰
نخستین تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه مازندران با شورا و شهرداری بابلسر منعقد شد.
۰
plusresetminus
انعقاد تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه مازندران با شورا و شهرداری بابلسر
به گزارش بلاغ به نقل از مشهدسر، نخستین نشست اساتید دانشگاه مازندران با شورا و شهردار بابلسر در سالن اجتماعات دانشکده هنر و معماری دانشگاه مازندران برگزار شد.

 

هوشیار خسروی رئیس شورای شهر بابلسر در حاشیه این نشست با بیان اینکه به دنبال ایجاد شهری پویا و توسعه یافته برای شهروندان هستیم، اظهار کرد: برای بررسی موضوعات مطرح شده به زودی دومین جلسه اساتید با شهردار و اعضای شورای شهر برگزار خواهد شد.


وی افزود: در زمانی که به عنوان کاندیدای شورای شهر ثبت نام کردم یکی از مهم‌ترین برنامه‌های بنده استفاده از ظرفیت و پتانسیل اساتید و دانشجویان دانشگاه مازندران بود که حتما در زمان فعالیت خود این طرح را اجرایی خواهم کرد و امروز شاهد اولین نشست اساتید با شهردار و اعضای شورای شهر بودیم که این نشست تداوم خواهد یافت و در آن به بررسی آسیب‌های اجتماعی شهری و رسیدگی به مشکلات حوزه شهری خواهیم پرداخت.


منصور رمضان‌نژاد عضو شورای شهر بابلسر نیز با بیان اینکه بنده به عنوان عضو شورای شهر افتخارم خدمت در دانشگاه مازندران به عنوان کارمند این دانشگاه است، گفت: یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های شورا و شهرداری بابلسر فراهم کردن زمینه رفاه و آسایش شهروندان است ک با تداوم این جلسات امیدوارم بتوانیم گام مهمی در این زمینه برداریم.


نائب رئیس شورای شهر بابلسر نیز با بیان اینکه از زمان ورودم در شورای شهر بابلسر در دور چهارم تاکنون سعی کردم از ایده و نظرات نخبگان و دانشگاهیان بهره‌مند شوم، اظهار کرد: امروز برای من یک روز خوب و به یادماندنی خواهد بود و بسیار خوشحالم در محضر اساتیدی هستم که دغدغه آنها رفع مشکلات حوزه شهری و کمک به شورا و شهرداری بابلسر است.


فاطمه بهار تصریح کرد: بنده به عنوان تنها بانوی شورای شهر بابلسر آمادگی دارم کارگروهی با حضور بانوان اساتید دانشگاه مازندران برای ارائه راهکار جهت برون‌رفت از معضلات و آسیب‌های اجتماعی تشکیل دهم.


علیرضا رحیمیان عضو دیگر شورای شهر بابلسر نیز اظهار کرد: قرار است در این هم‌اندیشی با کمک اساتید، هیات علمی و دانشجویان دانشگاه مازندران برای زیباسازی و برنامه‌ریزی صحیح برای ساحل دریا، اماکن اقامتی و گردشگری، زباله، ترافیک، مسائل اجتماعی و بسیاری دیگر از موضوعات شهری که از زوایای تخصصی اساتید دانشگاه مازندران دیده می‌شود عنوان و با هزینه کمتر و به بهترین نحو حل شود که مورد استقبال اساتید و دانشجویان قرار گرفت و امیدواریم در آینده نزدیک و نشست‌های تخصصی بیشتر بتوانیم برای همشهریان عزیز بابلسر خبر‌های خوشی داشته باشیم.

 

گفتنی است در پایان این نشست تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه مازندران با شورا و شهرداری بابلسر منعقد شد.

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خون مظلومان غزه روشنگری می‌کند
يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
جهان اسلام مدیون صادق آل محمد(ص) است
شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۵
اقتداریابی دانشجویی در معادلات جهانی
سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷