مدیر کمیته امداد سیمرغ خبر داد

ساخته‌شدن پنج واحد مسکن مددجویان در سیمرغ

تاریخ انتشارسه شنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۲
کد مطلب : ۳۱۶۸۲۹
مدیر کمیته امداد امام‌خمینی(ره) سیمرغ گفت: پنج واحد مسکن مددجویان کمیته امداد در شهرستان سیمرغ ساخته شد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل از سیمرغ ما، علی‌مراد نصوری در گفت‌و گو با خبرنگار ما، اظهار کرد: پنج واحد مسکن مددجویان کمیته امداد در شهرستان سیمرغ ساخته شد.
 
وی افزود: ساخت این مسکن‌ها با هزینه‌ای به ارزش ۱۵۰ میلیون تومان از سال گذشته آغاز شد که هزینه آن با کمک بلاعوض کمیته امداد و مشارکت خیران همچنین آورده خود مددجو ساخته و تحویل داده شد.
 
مدیر کمیته امداد امام‌خمینی(ره) سیمرغ بابیان اینکه یکی از اولویت‌های این مجموعه را تأمین مسکن مددجویی است، تصریح کرد: در ۶ ماه نخست سال جاری یک واحد مسکن مددجویی به ارزش ۵۰ میلیون تومان خریداری شد.
 
وی ادامه داد: در نیمه دوم امسال با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده مقرر شد شش واحد مسکن مددجویی شهری و روستایی با کمک بلاعوض کمیته امداد، مشارکت خیریان و آورده مددجو با همکاری بسیج سازندگی سپاه ساخته شود.
 
نصوری با اشاره به اینکه از دیگر برنامه‌های کمیته امداد امام‌خمینی(ره) شهرستان سیمرغ طی شش ماه نخست امسال تعمیر؛ تکمیل و بازسازی ۱۱ واحد مسکن مددجویی بود، اظهار کرد: برای ارائه این خدمات در مرحله نخست ۱۹ میلیون تومان هزینه شده است.
 
وی خاطرنشان کرد: ۱۴ خانوار از مددجویان کمیته امداد شهرستان سیمرغ نیازمند مسکن هستند.
 
مدیر کمیته امداد امام‌خمینی(ره) سیمرغ در پایان گفت: مردم خیر و نواندیش می‌توانند با شماره‌گیری #۵*۳*۰۱۱*۸۸۷۷* از طریق تلفن همراه و واردکردن مبلغ موردنظر خود، با این نهاد در تأمین مسکن مددجویان مشارکت کنند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

برخورد با گرانفروشی؛ مطالبه به زمین‌مانده مردم
اقتداریابی دانشجویی در معادلات جهانی
سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷