BLOCK}']['func'] = 'Get_Polls_Content'; $conf['{POLL_GENERAL_BLOCK}']['prms']['section_id'] = 0; ?>BLOCK}']['func'] = 'Get_Polls_Content'; $conf['{POLL_GENERAL_BLOCK}']['prms']['section_id'] = 0; ?> بررسی مقدماتى گزینه‌های مختلف استانداری مازندران ادامه وضع موجود یا تغییر استاندار تا دو هفته آينده | بلاغ نیوز
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۰
کد مطلب : ۳۱۲۵۵۲
نماینده مردم شرق مازندران در مجلس شورای اسلامی گفت: لزوما هر تغییری، مثبت و مطلوب نیست و تغییر استاندار به شرط ایجاد تغییر مطلوب‌تر انجام می‌شود.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ، علی‌محمد شاعری در گفت‌وگو با خبرنگار خط امید با اشاره به برگزاری نشست مجمع نمایندگان مازندران در روز دوشنبه و بررسی‌های کلی در مورد گزینه‌های استانداری مازندران اظهار کرد: در اين جلسه به شاخص‌ها و صلاحيت‌هاى استاندار كارآمد و الويت‌هاى مهم توسعه استان پرداخته شد و همچنين راجع به سوابق و عملكرد گزينه‌هاى احتمالى استانداری مازندران بحث و بررسى‌های مقدماتى صورت گرفت.

وی افزود: گزینه‌های مختلفی برای استانداری مطرح هستند که در مجمع نمایندگان امروز تنها به کلیات، سوابق، عملکردها، تجارب و کارآمدی گزینه‌های احتمالی پرداخته شد.

نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: دکتر فلاح استاندار فعلی مازندران هم یکی از گزینه‌های استانداری بعدی مازندران است که به همراه دیگر گزینه‌ها مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

شاعری با اعلام اینکه مجمع نمایندگان وظیفه عزل و نصب استاندار را ندارد و تنها نظر مشورتی خود را به مراجع ذی ربط اعلام می‌کند، تصریح کرد: مبنای تصميمات مجمع نمایندگان مازندران برای بررسى و معرفى استاندار، شاخص‌های اعتقادی، فنی و تخصصی، مدیریتی، عملكردى و پیگیری مطالبات مهم و به حق مردم است.

وی اضافه کرد: نتیجه نهایی و نظر مشورتی مجمع نمایندگان مازندران در راستای تغییر استاندار و یا ادامه وضع فعلى احتمالا تا دو هفته آينده به وزارت كشور اعلام خواهد شد.

نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: اکنون مشکلات معیشتی، اقتصادی و بیکاری از عمده مطالبات مردم مازندران است و استاندار آینده مازندران باید استان را به سمت وضعیت مطلوب تر سوق دهد.

شاعری در پایان گفت: پاسخگویی به نیاز و مطالبات به حق مردم و توجه ويژه به توسعه اقتصادی، عمرانی، گردشگری، کشاورزی، صنعت و خدمات از جمله الويت‌هاى مهمى است که باید مورد توجه استاندار آینده مازندران باشد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

یادداشت****امام صادق‌(ع) و جوانان
جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۶:۵۸
وعده‌ صادقی دیگر، نامه‌ای که ۱۰ سال از آن گذشت
پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
اقتداریابی دانشجویی در معادلات جهانی
سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱