تاریخ انتشارسه شنبه ۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۵
کد مطلب : ۲۹۳۰۲۴
آیت الله جوادی آملی به ایام پایانی ماه شعبان و فرا رسیدن ماه مبارک رمضان اشاره کردند و بیان داشتند: از ‌اکنون آماده باشیم به استقبال ماه مبارک رمضان برویم.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ، آیت الله جوادی آملی به ایام پایانی ماه شعبان و فرا رسیدن ماه مبارک رمضان اشاره کردند و بیان داشتند: از ‌اکنون آماده باشیم به استقبال ماه مبارک رمضان برویم.

این مرجع تقلید با اشاره به نزدیک بودن حلول ماه مبارک رمضان گفت: ازاکنون آماده باشیم به استقبال ماه مبارک رمضان برویم، به ضیافت الهی برویم.در این ضیافت هم می‌توان مهمان و هم می‌توان میزبان خدای متعال بود؛ چه در ماه مبارک رمضان انسان جزء «ضیوف الرحمان» می‌شود، چه در حج و عمره جزء «ضیوف الرحمان» می‌شود. فرمود من هم اگر دعوت بکنید می‌آیم، این حدیث نورانی
«أَنَا عِنْدَ الْمُنْکَسِرَةِ قُلُوبُهُم‏» همین است؛ اگر من را به عنوان مهمان دعوت بکنید و بشوید میزبان، من هم می‌آیم؛ اما من همه جا نمی‌روم «أَنَا عِنْدَ الْمُنْکَسِرَةِ قُلُوبُهُم‏». پس آنها که جمع بین میزبانی و مهمانی خداوند را داشته باشند «طوبی لهم و حسن مآب»  اما برای ما حداقل این است که حالا یا میزبان بشویم یا مهمان بشویم این راه باز است.

 

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

راهبرد گروه‌های جهادی تحقق شعار سال باشد
دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۴
سازماندهی ۱۷۵ گروه جهادی در سوادکوه
دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۵
ثبت‌نام ۱۴ هزار کارجو و کارفرما در سامانه شغل
يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۵:۱۴
ناقوس مرگ در «انجیلسی»
سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شایسته‌گزینی همچنان در انتظار نوبت
دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴