تاریخ انتشارسه شنبه ۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۳
کد مطلب : ۲۶۲۶۱۱
بنابر اعلام مدیر جهاد کشاورزی نکا دوره تخصصی هرس محصولات مرکبات و سیاه‌ریشه با آموزش نحوه استفاده از تجهیزات روز و مبارزه با آفات، با حضور کارشناسان و محققان در نکا برگزار شد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل از پیک نکا، علی طاهری با اشاره به برگزاری دوره‌های مختلف ترویجی در سطح شهرستان، اظهار کرد: در راستای اجرای برنامه‌های آموزشی، ترویجی و مدیریت دانش در بخش کشاورزی در قالب نظام نوین ترویج کشاورزی، کارگاه آموزش تخصصی هرس برخی محصولات در نکا برگزار شد.

وی افزود: این دوره تخصصی برای محصولات مرکبات و سیاه‌ریشه با حضور 80 نفر از کارشناسان، ناظران، محققان و باغداران پیشرو در سالن آموزش مرکز جهاد کشاورزی بخش قره‌طغان نکا انجام شد.

مدیر جهاد کشاورزی نکا با بیان محورهای این دوره، خاطرنشان کرد: در این کارگاه آموزشی به سه محور چگونگی مبارزه با آفات و بیماری‌های درختان مرکبات و سیاه‌ریشه، انجام عملی هرس مکانیزه با استفاده از جدیدترین دستگاه پنوماتیک 6 کاره و هرس تخصصی در مرکبات و سیاه‌ریشه پرداخته شده است.

وی در پایان اضافه کرد: این دوره با همکاری شرکت‌های خدمات مشاوره‌ای و شرکت ماشین‌سازی بادله برگزار شد که در آن بهره‌برداران و صاحبان محصول در کنار آموزش عملی در زمینه هرس تخصصی، مهارت‌های لازم در هرس را نیز آموزش دیدند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

پوشش‌ ارزش زن را بالا می‌برد
دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۷:۵۰
خون مظلومان غزه روشنگری می‌کند
يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
راهبرد گروه‌های جهادی تحقق شعار سال باشد
دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۴
سازماندهی ۱۷۵ گروه جهادی در سوادکوه
دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۵
ثبت‌نام ۱۴ هزار کارجو و کارفرما در سامانه شغل
يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۵:۱۴
شایسته‌گزینی همچنان در انتظار نوبت
دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
اقتداریابی دانشجویی در معادلات جهانی
سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰