BLOCK}']['func'] = 'Get_Polls_Content'; $conf['{POLL_GENERAL_BLOCK}']['prms']['section_id'] = 0; ?>BLOCK}']['func'] = 'Get_Polls_Content'; $conf['{POLL_GENERAL_BLOCK}']['prms']['section_id'] = 0; ?> مراجعه به رمال و دعانویس رفع گرفتاری نمی‌‌کند | بلاغ نیوز
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۹
کد مطلب : ۱۰۰۳۹۴
استاد حوزه و دانشگاه گفت: برخی از افراد برای رفع گرفتاری به دعانویس‌‌ها و رمال‌‌ها مراجعه می‌‌کنند، در حالی که آنها هیچ قدرتی برای حل مشکلات ندارند.
۰
plusresetminus
مراجعه به رمال و دعانویس رفع گرفتاری نمی‌‌کند
به گزارش بلاغ، حجت‌ الاسلام سید حسین مؤمنی، در شبستان امام خمینی (ره) حرم حضرت فاطمه معصومه (سلام الله علیها) به بیان ضرورت و اهمیت دعا کردن در درگاه الهی پرداخت و اظهار کرد: در سخنان اهل بیت(علیهم السلام) آمده است که کسانی که در درگاه خداوند بیشتر دعا می‌ کنند افرادی عالم و باهوش هستند.

وی بیان کرد: در بسیاری از آیه‌‌های قران کریم انسان‌‌ها را دعوت به دعا و تقاضای کردن از درگاه الهی کرده است و به طور قطع این افراد به نتیجه و آثار دعایشان را در دنیا و آخرت خواهند رسید.

استاد حوزه و دانشگاه ابراز کرد: دعا های بسیاری از ائمه اطهار(علیهم السلام) همانند صحیفه سجادیه به ما رسیده و مناسب است که به شیوه آنان دعا، راز و نیاز در درگاه الهی انجام دهیم.

مؤمنی خاطرنشان کرد: یکی از شرایط استجابت دعا این است که انسان برای رفع مشکل و گرفتاریش به جز خداوند به وسیله و فردی دیگر امید نداشته باشد.

وی در ادامه به آثار و خواص ذکر یونسیه اشاره کرد و گفت: هنگامی که حضرت یونس در شکم ماهی قرار گرفت، تمام امیدهایش از امور طبیعی قطع شد و فقط به خداوند امید بست و رفتار و اعمالش را سبب این گرفتاری دانست و خداوند را از هر گونه خطایی پاک و منزه خواند، بنابراین خدا وی را از این گرفتاری نجات داد.

استاد حوزه و دانشگاه گفت: متأسفانه برخی از افراد برای رفع گرفتاری به دعانویس‌‌ها و رمال‌‌ها مراجعه می‌‌کنند، در حالی که آن‌‌ها هیچ قدرتی برای حل مشکلات ندارند، بلکه با مراجعه به آن‌‌ها سختی‌‌ها و مشکلات بیشتر می‌‌شود.

مؤمنی تصریح کرد: اگر مردم در درگاه الهی مخلصانه دعا کنند گرفتاری آن‌‌ها برطرف می‌‌شود و لازم نیست آن‌‌ها برای رفع مشکلات به دعانویس‌ ها مراجعه کنند.
منبع : رسا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

جهان اسلام مدیون صادق آل محمد(ص) است
شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۵
امام صادق‌(ع) و جوانان
جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۶:۵۸
اقتداریابی دانشجویی در معادلات جهانی
سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱