تشکر بنری؛ آفت بی‌درمان ساری

انجام وظیفه، تبریک و منت ندارد +عکس‌نوشت

تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۹
کد مطلب : ۳۳۸۰۸۲
رشد مجیزگویی که تملق و چاپلوسی را تداعی‌گر است، نه قدردانی برای ابتدایی‌ترین کار، که برای دلربایی‌های و گسترش فرهنگ مداهنه انجام می‌شود.
۰
plusresetminus
انجام وظیفه، تبریک و منت ندارد +عکس‌نوشت
به گزارش بلاغ به نقل از عصرساری، بازهم ساری پر شد از بنرهای پرتره خندان آقای نماینده که گویی دلِ خوشی در این اوضاع نابسامان اقتصادی و معیشتی دارد.

نمی‌دانیم اگر ما را هم از هیئت‌رئیسه مجلس تا به سخنگویی یک کمیسیون تنزل می‌دادند، خوشحال می‌شدیم؟!

حضور در بالاترین سطح مجلس چه گلی بر سر مردم ساری زد که حال باید برای این اتفاق خوشحال بود و تبریک روانه دیوارهای شهر کرد؟!

چندی قبل بزرگان شهر ادعای صادرات مدیر به سایر کهکشان‌ها را می‌کردند، حال چه شد که برای انجام یک وظیفه آن‌هم سخنرانی و دفاع از مصوبات دیگران ذوق‌زده شده‌اند.

ابتدایی‌ترین وظیفه یک نماینده عضویت در کمیسیون‌های تخصصی مجلس است، اما وقتی خودم را به‌جای یکی از جمع‌های تبریک گفته به این اتفاق قرار داده‌ام، دلیلی برای خرسندی پیدا نکردم و باید از جمعیتی که همیشه به‌غیراز سپاس از خالق یکتا در برابر مخلوق هم شکرگزارند پرسید، آیا این اتفاق جایی برای نصب بنر در سطح شهر داشت؟!

آقای نماینده و جمعیت‌ همیشه مجیزگو!   یک مسئول وظیفه دارد در حد توان و بدون منت به جامعه خود خدمت کند نه اینکه اگر کاری انجام داد با کلی تقدیر و تشکر از سوی کسانی همراه باشد که گویا به حقوق خود آگاهی ندارند، مردم چشم دارند و می‌بینند و خوب هم سره را از ناسره تشخیص می‌دهند.

آقای جمعی از خانواده شهدا، آقای جمعی از فرهنگیان بازنشسته و آقای مهندسان شهر ساری انتشار این‌گونه بنرها دوای درد معیشت مردم نمی‌شود و برترین تبلیغ برای یک مسئول، عملکرد مثبت وی در طول دوره‌ی خدمتش است.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

پوشش‌ ارزش زن را بالا می‌برد
دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۷:۵۰
خون مظلومان غزه روشنگری می‌کند
يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
سازماندهی ۱۷۵ گروه جهادی در سوادکوه
دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۵
ثبت‌نام ۱۴ هزار کارجو و کارفرما در سامانه شغل
يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۵:۱۴
مدیران به جایگاه رسانه‌ها توجه کنند
جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۶
شایسته‌گزینی همچنان در انتظار نوبت
دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
اقتداریابی دانشجویی در معادلات جهانی
سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰