تاریخ انتشاردوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۰
کد مطلب : ۴۸۵۸۵۰
امام جمعه موقت ساری با تأکید بر تبیین درست ابعاد حمله انتقام‌جویانه ایران به اسرائیل گفت: رژیم صهیونیستی در محاصره جبهه مقاومت قرار گر فته است.
۰
plusresetminus
جزئیات عملیات «وعده صادق» برای جوانان تبیین شود
حجت‌الاسلام محمدرضا نصوری در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی «بلاغ»، با تبریک سالروز تاسیس سپاه پاسداران با اشاره به ابعاد گسترده حمله انتقام‌جویانه ایران به مواضع حساس اسرائیل توسط سپاه قهرمان، اظهار کرد: با این عملیات دل همه ملت آزاده دنیا خوشحال شد و حتی چهره‌های شاخصی که مقداری با نظام اسلامی فاصله گرفتند نیز به زبان آمدند که این عملیات بسیار اثرگذار بوده است.

وی با تأکید بر اینکه همه ما باید در این پیروزی بدمیم، افزود: برای اولین بار از خاک ایران اسلامی به کسی که ۷۵ سال ظلم، ستم و جفا کرد حمله انتقام‌جویانه در تلافی جنایت رژیم صهیونیستی در شهادت جمعی از سرداران ما در کنسولگری سوریه انجام شد.

‌امام جمعه موقت ساری با بیان اینکه ما هیچ‌گاه به جنگ افتخار نکردیم و نمی‌کنیم، گفت:از اینکه ما آرام بنشینیم و به کنسولگری ما حمله شود و هیچ حرفی نزنیم در قاموس ما نیست و یقیناً دفاع ما محکم است.

نصوری خاطرنشان کرد: حسینیان کار خود را کار کردند حال ما زینبیان باید آن را تبیین کنیم و اگر نشود جوانان و بچه‌های ما فکر می‌کنند ایران به دنبال جنگ است در حالی که اینگونه نیست.

وی تصریح کرد: مقام معظم رهبری و رئیس جمهور نیز به صراحت اعلام کردند ما به دنبال جنگ نیستیم اما اگر کسی به ما تعرض کند پاسخ ما به قول مقام معظم رهبری پشیمان‌کننده است.

امام جمعه موقت ساری از این عملیات به عنوان دفاع مشروع یاد کرد و گفت: نیروهای ما همان پایگاهی که هوایپمای رژیم به کنسولگری سوریه حمله کرد و سرداران ما را به شهادت رساند با خاک یکسان شد.

این مسئول  اخلاص، ایمان، استقامت، از خودگذشتگی، جهادی، انقلابی و به تکلیف عمل کردن را از ویژگی‌های مهم سپاه عنوان کرد و افزود: سپاه مظهر اقتدار در برابر دشمنان انقلاب و نظام است.

نصوری با اشاره به اینکه انتقام سخت جبهه مقاومت، بهای سنگین جنایات رژیم صهیونیستی خواهد بود، تصریح کرد: رژیم کودک‌کش صهیونیستی امروز در محاصره جبهه مقاومت قرار گر فته است.

وی بیان کرد: عملیات «وعده صادق» هیمنه رژیم صهیونیستی را در خاورمیانه شکست داده است.

انتهای خبر/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

امام صادق‌(ع) و جوانان
جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۶:۵۸
وعده‌ صادقی دیگر، نامه‌ای که ۱۰ سال از آن گذشت
پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
اقتداریابی دانشجویی در معادلات جهانی
سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱