مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان نور:

مقاومت مردم غزه برگرفته از مکتب شهید سلیمانی است

تاریخ انتشاريکشنبه ۱۷ دی ۱۴۰۲ - ۰۷:۱۰
کد مطلب : ۴۸۳۴۱۴
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان نور با اشاره به اینکه حماسه مردم غزه برگرفته از مکتب سردار سلیمانی است، گفت: پیروزی از آن جهان اسلام و مردم فلسطین است.
۱
plusresetminus
مقاومت مردم غزه برگرفته از مکتب شهید سلیمانی است
حجت‌الاسلام محمد یوسفی در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی بلاغ، اظهار کرد: ملت ما پیرو مکتب سردار سلیمانی است که مقاومت، ایثار، گذشت و پایداری را برای جوامع اسلامی به ویژه گروه مقاومت در پی داشت و گروه مقاومت به برکت فداکاری سردار و الگو شدن نظام جمهوری اسلامی در برابر دشمن ایستادگی می‌کنند.
 
وی با اشاره به اینکه حماسه مردم غزه برگرفته از مکتب سردار سلیمانی است افزود: مردم غزه بر رژیم جعلی، پوشالی، حیوانی و صهیونیستی فائق خواهند آمد و پیروزی از آن جهان اسلام و مردم فلسطین و غزه است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان نور با محکومیت حادثه تروریستی در کنار مرقد مطهر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی خاطرنشان کرد: این جنایت بیانگر این است که دشمن از نام به ویژه مکتب سردار سلیمانی و زائران آن واهمه و از رشادت‌ها و ایستادگی سردار و جبهه مقاومت خشم و کینه دارد.
  
وی گفت: سردار سلیمانی داعش را سرکوب و دست آمریکا را از سوریه و عراق کوتاه کرد و دشمنان به دنبال فرصتی بودند تا نام و یاد سردار دل‌ها را با فاجعه آفرینی، واقع تلخ و کشتار مردم بی‌گناه کمرنگ کنند و خشم خود را التیام ببخشند.
 
 مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان نور خاطرنشان‌کرد: دشمن این را بداند که هرچه بیشتر از ما بکشد مردم و ملت ما از هر قوم متحد می‌شوند و در مقابل دشمنان می‌ایستند و در این راستا یادی می‌کنیم از جمله ارزشی و ماندگار امام (ره) که بکشید ما را ملت ما بیدارتر می‌شود.
 
 یوسفی بیان‌کرد: دشمنان بدانند به برکت نیروهای امنیتی و اطلاعاتی و به برکت خون شهدا و سردار سلیمانی امنیت برقرار است.
 
وی با اشاره به سخنان رهبری در انتقام سخت از دشمنان تأکیدکرد: مردم و ملت ما منتظر سیلی و انتقام سخت هستند اما باید مدبرانه عمل کنیم و دشمن به دنبال برنامه‌ای است تا ایران را وارد جنگ مستقیم با آمریکا کند که با مدیریت و درایت رهبر معظم انقلاب می‌توانیم دشمن را مثل گذشته بر جای خودش بنشانیم و توطئه‌ها و نقشه‌های شوم دشمن را نقش بر آب کنیم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

اقتداریابی دانشجویی در معادلات جهانی
سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱