تاریخ انتشاردوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۰
کد مطلب : ۳۵۹۷۶۶
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان جویبار گفت: 95 درصد مساجد شهرستان دارای روحانی هستند و 5 درصد دیگر به‌زودی با استفاده از ظرفیت روحانیون بومی دارای امام جماعت می‌شوند.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل از جویباران، حجت‌الاسلام قنبرعلی بهرامی طی گفت‌وگویی اظهار کرد: در آستانه ماه رمضان، ماه جاری شدن برکات و خیرات الهی به‌سوی بندگان خویش است و از طرفی ماه توبه و بازگشتن و قبولی آن در درگاه خداوند و ماه نزول قرآن کریم برای هدایت و راهنمایی بشر و نیز ماه نزول سایر کتاب‎های آسمانی قرار داریم.

وی با بیان اینکه از ظرفیت روحانیون بومی برای مساجد استفاده می‌کنیم گفت: با کمک بخشداران و دهیاران روستاها مساجد بدون روحانی مشخص شدند و 95 درصد مساجد دارای روحانی هستند و پنج درصد دیگر به‌زودی با استفاده از ظرفیت روحانیون بومی دارای امام جماعت خواهند شد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی جویبار تصریح کرد: در این راستا 20 روحانی از قم که غالباً بومی هستند به جویبار اعزام خواهند شد.

این مسئول افزود: حدود سه یا چهار روستا هستند که در این فصل به ییلاق کوچ می‌کنند و روستا خالی از سکنه می‌شود.

بهرامی تأکید کرد: طی جلساتی که با روحانیون شهرستان داشته‌ایم توصیه‌های لازم برای سخنرانی در این ماه ازجمله هشدار کم‌آبی و الگوی مصرف و همچنین مسئله آسیب‌های اجتماعی داده‌شده است.

وی به برنامه‌های قرآنی در این ماه اشاره و بیان کرد: در بخش قرآنی ما برنامه 30 شب سی مسجد، جز خوانی در شهرهای جویبار و کوهی خیل را خواهیم داشت.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی جویبار بیان کرد: با هماهنگی تشکل‌های مذهبی روز 21 رمضان مراسم دسته‌روی و تجمع عزاداری را در مرکز شهرستان برگزار می‌شود.

بهرامی به با اشاره به برنامه‌های تابستانی این نهاد در شهرستان گفت: طرح سالم‌سازی دریا با حضور گروه رهپویان شهدا برنامه‌هایی از قبیل نماز جماعت، مشاوره دینی و تبلیغی و چهره به چهره انجام خواهند داد و همچنین برنامه‌های فرهنگی دیگری در پارک سالم نیز در پارک شهدای گمنام شهر جویبار خواهیم داشت.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

جهاد خدمت‌رسانی در امتداد امیدآفرینی
سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۸
شهدای مدافع حرم بهترین الگو برای جوانان
سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۶:۳۱
راهبرد گروه‌های جهادی تحقق شعار سال باشد
دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۴
برخورد ساده‌انگارانه با پیچیده‌ترین پروژه
چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۵
ناقوس مرگ در «انجیلسی»
سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شایسته‌گزینی همچنان در انتظار نوبت
دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴