تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۰
کد مطلب : ۳۲۴۲۸۲
رئیس جمعیت هلال‌احمر تنکابن با اشاره به اینکه مسئولیت میدانی سرپناه و زیست اولیه شهروندان زلزله‌زده بر عهده هلال‌احمر ااست، از مردم خواست تا به‌هیچ‌وجه به افراد متفرقه که مورد تأیید نیستند، برای ارسال کمک‌ها اعتماد نکنند.
۰
plusresetminus
مردم به افراد متفرقه برای ارسال کمک‌های زلزله‌زدگان اعتماد نکنند
به گزارش بلاغ به نقل از تنکابن24، یدالله صالحی طی گفت‌وگویی ضمن تشکر از ابراز همدردی و همبستگی مردم و کمک‌رسانی به هم‌وطنان آسیب‌دیده، اظهار کرد: با توجه به اینکه مسئولیت میدانی سرپناه و زیست اولیه شهروندان زلزله‌زده بر عهده هلال‌احمر است، از مردم می‌خواهیم به‌هیچ‌وجه به افراد متفرقه که مورد تأیید نیستند، اعتماد نکنند.

وی با بیان اینکه تاکنون کمک‌های انباری این سازمان و تیم‌های اضطراری آن به مراکز زلزله‌زده اعزام‌ شده‌اند، افزود: اکنون نیازمند کمک‌های مردمی شامل پتو، کنسروها و مواد فاسد نشدنی هستیم.

رئیس جمعیت هلال‌احمر تنکابن با اشاره به مراکز مستقر این سازمان در سطح شهرستان، عنوان کرد: همکاران ما در چادرهای برپا شده در میدان اصلی شهر، مصلای نشتارود و مکان اداره، آماده دریافت کمک‌های نقدی و غیرنقدی شهروندان در این خصوص است.

این مسئول با تأکید بر رعایت حفظ کرامت و شرافتمندی مردم زلزله‌زده، متذکر شد: از پذیرش اجناس دست‌دوم معذوریم و فقط اجناس غیرنقدی نو را دریافت می‌کنیم.

صالحی در پایان گفت: شماره‌حساب ۹۹۹۹۹ مفتوح در نزد بانک‌ها نیز جهت واریز کمک‌های نقدی شهروندان در نظر گرفته شده است.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

جهاد خدمت‌رسانی در امتداد امیدآفرینی
سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۸
شهدای مدافع حرم بهترین الگو برای جوانان
سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۶:۳۱
راهبرد گروه‌های جهادی تحقق شعار سال باشد
دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۴
برخورد ساده‌انگارانه با پیچیده‌ترین پروژه
چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۵
ناقوس مرگ در «انجیلسی»
سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شایسته‌گزینی همچنان در انتظار نوبت
دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴