رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تنکابن تأکید کرد

لزوم تشکیل اتحادیه چاپ و نشر در تنکابن

تاریخ انتشاريکشنبه ۲۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۰
کد مطلب : ۲۸۱۵۱۳
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تنکابن در حاشیه بازدید از مراکز چاپ، نشر و کتاب‌فروشی‌های این شهرستان از لزوم حمایت فعالان صنعت چاپ در تنکابن و تشکیل اتحادیه مربوط به آن سخن گفت.
۰
plusresetminus
لزوم تشکیل اتحادیه چاپ و نشر در تنکابن
به گزارش بلاغ به نقل از تنکابن24، بابک شمس ناتری با بیان اینکه متأسفانه اتحادیه چاپ و نشر در تنکابن وجود ندارد، بر لزوم تشکیل اتحادیه آن تأکید کرد و گفت: با رایزنی‌های انجام‌شده با اداره صنعت و معدن و تجارت، در پی دستیابی به راهکارهای قانونی و مدون این مهم هستیم.

وی تأمین منابع مالی این صنعت را مانع ورود افراد غیرمتخصص و بدون مجوز دانست و عنوان کرد: متأسفانه افرادی بدون اخذ مجوز از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در منازل خود به خدمات چاپی اقدام می‌کنند که به‌زودی با آنان برخورد قانونی می‌شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تنکابن با اشاره به اینکه صنعت چاپ در تنکابن مظلوم واقع‌شده است، تصریح کرد: برخی ادارات و نهادها موارد چاپی خود را به خارج از شهرستان سپرده و سود این صنعت را از تنکابن خارج می‌کنند.

این مسئوول با اعلام حمایت از فعالان صنعت چاپ تنکابن، اظهار کرد: با وجود این ظرفیت هیچ توجیهی برای سپردن کار به خارج از شهرستان وجود ندارد و با اطمینان کامل می‌گوییم که صنعت چاپ تنکابن می‌تواند نیاز این شهرستان و همین‌طور شهرهای هم‌جوار را نیز تأمین کند.

شمس خطاب به داوطلبان شوراهای اسلامی شهر و روستا عنوان کرد: دغدغه‌ای نداشته باشید، مراکز چاپ تنکابن با تمام توان بر اساس قوانین انتخابات برای تبلیغات انتخاباتی آمادگی دارند.

وی در پایان گفت: با توجه به نام‌گذاری سال از سوی مقام معظم رهبری به نام "اقتصاد مقاومتی و تولید و اشتغال"، شایسته است تا از این صنعت در تنکابن حمایت ویژه‌ای صورت گیرد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

شهدای مدافع حرم بهترین الگو برای جوانان
سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۶:۳۱
راهبرد گروه‌های جهادی تحقق شعار سال باشد
دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۴
سازماندهی ۱۷۵ گروه جهادی در سوادکوه
دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۵
برخورد ساده‌انگارانه با پیچیده‌ترین پروژه
چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۵
ناقوس مرگ در «انجیلسی»
سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شایسته‌گزینی همچنان در انتظار نوبت
دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴